apps niet te installeren op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Discussieleden, Sinds enige tijd treedt er een probleem op met het laden van apps. Het maakt niet uit of het om nieuwe apps (nog niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps niet te installeren op iPhone
Discussieleden,
Sinds enige tijd treedt er een probleem op met het laden van apps. Het maakt niet uit of het om nieuwe apps (nog niet eerder geladen) en eerder geladen apps gaat (b.v. na verwijdering). Voorbeeld: Hay Day werkte niet meer. Verwijderd om de app opnieuw te laden. De app blijft op OPEN staan en verder gebeurt er niets. Zo ook met de niet eerder geladen apps. Klikken op OPEN geeft geen enkel resultaat! Het probleem is niet op te lossen door het verwijderen van een paar apps, zodat het geheugen meer ruimte heeft. Er is ook geen sprake van een wijziging in het account. Het is ook niet gehackt. Vragen: wat kan er aan de hand zijn? Hoe kan/moet ik te werk gaan? Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timosha,
Hoe voer ik een harde reset uit op mijn iPhone? |
|
|||
|
|||
Klik op het blauwe vraagteken achter de woorden harde reset
|
|
|||
|
|||
Timosha,
De harde reset heeft gewerkt. Mijn dank is groot!!! |
|
|||
|
|||
Yep. Een harde reset lost de meeste van die probleempjes op. Een iPhone is ook maar een computer. Succes verder.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps installeren niet meer. | Hahaowned | iPhone algemeen | 9 | 28-12-11 22:36 |
|
|