Kopie WhatsApp in iOS8 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iOS 8 geïnstalleerd en wil een reserve kopie maken van mijn whatsapp chat historie. Dit gaat niet. Bovenaan mijn scherm staat in een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kopie WhatsApp in iOS8
Ik heb iOS 8 geïnstalleerd en wil een reserve kopie maken van mijn whatsapp chat historie. Dit gaat niet. Bovenaan mijn scherm staat in een rood veld dat whatsapp dit niet toestaat in iOS 8.
Tegelijkertijd zie ik onderaan het scherm voortdurend het wel bekende rondje draaien. Er wordt dus wel een poging gedaan. Dit krijg ik niet gestopt. Ik ga er vanuit dat dit onnodig batterij verbruik oplevert. Weet iemand hoe dit te stoppen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In diezelfde opties maken van reservekopie uitzetten. (dus je dagelijks, wekelijks, maandelijks op UIT zetten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde "probleem" als strtman.
Maakt iCloud, als ik de tip van T1m volg, dan wel een reservekopie van de WhatsApp chat historie?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp werkt niet meer op iPad met ios8 | cas835 | iPad Apps | 7 | 11-01-15 23:48 |
iPad 2 en iOS8 | WDS001 | iPad algemeen | 41 | 21-11-14 16:03 |
Berichten op iPad via iOS8 | Joeri75 | iPad algemeen | 0 | 19-09-14 23:16 |
Dubbele foto's iOS8 | Wendeltj | iPhone Apps | 2 | 03-06-14 18:14 |
Whatsapp backup uit reserve kopie | SjonnieKroket | iPhone Apps | 0 | 02-01-14 18:13 |
|
|