1Password 5.0.1 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Apple liefhebbers, Ik gebruik 1Password versie 5.0.1 met daarin de voor 1Password nieuwe touch-id functionaliteit. In de settings die functionaliteit aangezet, 1Password gesloten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1Password 5.0.1
Beste Apple liefhebbers,
Ik gebruik 1Password versie 5.0.1 met daarin de voor 1Password nieuwe touch-id functionaliteit. In de settings die functionaliteit aangezet, 1Password gesloten en opnieuw geopend en voilà: met m'n duim kan ik de app openen. Dat kan dan nog een keer en daarna wordt gewoon weer de regel gepresenteerd waarin ik mijn password mag/kan tikken. M.a.w. 1Password is 1 of 2 (max 3x) te gebruiken met touch-id, daarna weer gewoon het ouderwetse password. Wie herkent dit en weet wat er aan te doen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Exact zelfde ervaring hier. Heb al meerdere malen opnieuw TouchID setting aan/uit gezet maar idd lijkt er een time-out ingebouwd te zitten zodat je volledige password weer moet intikken.
|
|
|||
|
|||
In 1Password: Settings -> Security -> Request After = 30 Days
|
|
|||
|
|||
Top dank, is idd de oplossing
|
|
|||
|
|||
Dank je wel Timosha. Dit is inderdaad de oplossing!
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Apps
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem synchronisatie 1Password | Souvlaki | iPhone Apps | 0 | 08-10-13 23:14 |
Dropbox en 1password | solange | iPhone Apps | 3 | 27-08-10 21:56 |
1password | jpke | iPhone Apps | 7 | 29-12-08 22:12 |
1Password en Adsense? | BadSide | iPhone Apps | 2 | 08-08-08 23:40 |
|
|