App niet te vinden, na link van een website discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de website van Carrefour is een link naar een App, de Appstore wordt wel opgestart maar de bewuste app verschijnt niet. Het betreft een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App niet te vinden, na link van een website
Op de website van Carrefour is een link naar een App, de Appstore wordt wel opgestart maar de bewuste app verschijnt niet.
Het betreft een Franse website. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mogelijk heb je een Frans Apple ID nodig hiervoor.
|
|
|||
|
|||
Heb hiervoor een nieuw Id aangemaakt, dan is de app idd te dowloaden, echter hoe krijg ik de app dan alsnog in mijn Iphone, de apple id zijn verschillend ?
|
|
|||
|
|||
Met het nieuwe Apple ID inloggen (Instellingen - iTunes en App Store - uitloggen met je oude Apple Id en inloggen met de Franse). Dit zou moeten werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
unieke app maken met hetzelfde idee van een bestaande (populaire) website legaal? | fredvh | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 04-04-13 16:29 |
kan ik eigen app met link naar website maken . | jacko65 | iPad Apps | 4 | 26-01-13 20:53 |
Safari browser download van een link | wie | iPad algemeen | 1 | 24-02-12 23:44 |
Hulp bij maken App van een website | MarkPaulus | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 13-01-10 17:48 |
Website link als app? | Lukadegier | iPhone Apps | 2 | 09-02-09 18:49 |
|
|