iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Appstore blijft leeg (wit) iOS8.0.2 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/159054-appstore-blijft-leeg-wit-ios8-0-2-a.html)

HighVoltage88 08-10-14 13:40

Appstore blijft leeg (wit) iOS8.0.2
 
Hallo allemaal,


Sinds een paar dagen blijft de appstore op mijn iPhone 6 plus wit.
Ik kan nog wel switchen tussen uitgelicht, ontdek, hitlijsten, zoeken en updates maar die blijven allemaal leeg behalve updates. Gebruik de laatste versie 8.0.2. Ook al laat ik hem ±5 min laden. Het rare is dat ik wel in het tabje updates, de updates zie van mijn apps die op de telefoon staan. Aankopen werkt ook, dan zie ik alles normaal alleen de andere tabs niet.


Kan dus geen nieuwe apps downloaden.
Verder werkt de telefoon zoals hij zo moeten.
Heb dit overigens niet op mijn oude iPhone 4 en iPad 3.


Resetten via home en aan/uit knop levert ook niks op, wil graag nog even wachten om hem helemaal als nieuwe iPhone te configureren.


Iemand een oplossing?

niven10 08-10-14 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HighVoltage88 (Bericht 978519)
Hallo allemaal,


Sinds een paar dagen blijft de appstore op mijn iPhone 6 plus wit.
Ik kan nog wel switchen tussen uitgelicht, ontdek, hitlijsten, zoeken en updates maar die blijven allemaal leeg behalve updates. Gebruik de laatste versie 8.0.2. Ook al laat ik hem ±5 min laden. Het rare is dat ik wel in het tabje updates, de updates zie van mijn apps die op de telefoon staan. Aankopen werkt ook, dan zie ik alles normaal alleen de andere tabs niet.


Kan dus geen nieuwe apps downloaden.
Verder werkt de telefoon zoals hij zo moeten.
Heb dit overigens niet op mijn oude iPhone 4 en iPad 3.


Resetten via home en aan/uit knop levert ook niks op, wil graag nog even wachten om hem helemaal als nieuwe iPhone te configureren.


Iemand een oplossing?

Probeer je Apple ID eens uit te loggen en in te loggen mis helpt dat waar je dat kan doen dat leg ik wel uit. 1. Ga naar instellingen 2. Ga naar App Store en iTunes 3. Daar heb je de optie op je uit te loggen.

HighVoltage88 08-10-14 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niven10 (Bericht 978611)
Probeer je Apple ID eens uit te loggen en in te loggen mis helpt dat waar je dat kan doen dat leg ik wel uit. 1. Ga naar instellingen 2. Ga naar App Store en iTunes 3. Daar heb je de optie op je uit te loggen.

Helaas geen verschil. Lijkt echt een bug in de Appstore software. Via Facebook kan ik wel apps downloaden. Maar zodra ik via daar naar de Appstore wil blijft het beeld wit.

Heb wel de telefoon op vliegtuigmodus staat omdat ik nog een tijdelijk abbo heb en zo data te sparen. Heb hem vanmiddag even op normaal laten staan en nog een paar keer geprobeerd maar geen resultaat.

m4rtijn76 08-10-14 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HighVoltage88 (Bericht 978616)
Helaas geen verschil. Lijkt echt een bug in de Appstore software. Via Facebook kan ik wel apps downloaden. Maar zodra ik via daar naar de Appstore wil blijft het beeld wit.

Heb wel de telefoon op vliegtuigmodus staat omdat ik nog een tijdelijk abbo heb en zo data te sparen. Heb hem vanmiddag even op normaal laten staan en nog een paar keer geprobeerd maar geen resultaat.

Hoe kom je in vliegtuigmodus op Facebook? Vliegtuigmodus schakelt zowel je mobiele data als Wi-Fi uit...

niven10 08-10-14 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HighVoltage88 (Bericht 978616)
Helaas geen verschil. Lijkt echt een bug in de Appstore software. Via Facebook kan ik wel apps downloaden. Maar zodra ik via daar naar de Appstore wil blijft het beeld wit.

Heb wel de telefoon op vliegtuigmodus staat omdat ik nog een tijdelijk abbo heb en zo data te sparen. Heb hem vanmiddag even op normaal laten staan en nog een paar keer geprobeerd maar geen resultaat.

Oke jammer dan denk ik idd dat het een bug is in de App Store die wordt denk ik wel gefixt in iOS 8.1

HighVoltage88 08-10-14 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door m4rtijn76 (Bericht 978617)
Hoe kom je in vliegtuigmodus op Facebook? Vliegtuigmodus schakelt zowel je mobiele data als Wi-Fi uit...

In vliegtuigmodus kan je Wi-Fi wel aanzetten zonder gebruik te maken je mobiele netwerk.

Zo gebruik ik nu ook mijn iPhone 4 als navigatie en "iPod" in de auto.

Download nu trouwens apps via de iPad of iPhone en kan ze daarna via aankopen downloaden op de iphone 6 plus

niven10 08-10-14 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HighVoltage88 (Bericht 978627)
In vliegtuigmodus kan je Wi-Fi wel aanzetten zonder gebruik te maken je mobiele netwerk.

Zo gebruik ik nu ook mijn iPhone 4 als navigatie en "iPod" in de auto.

Download nu trouwens apps via de iPad of iPhone en kan ze daarna via aankopen downloaden op de iphone 6 plus

Mooi is jou probleem ook opgelost en maar afwachten voor iOS 8.1

HighVoltage88 09-10-14 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niven10 (Bericht 978620)
Mooi is jou probleem ook opgelost en maar afwachten voor iOS 8.1



Nou opgelost niet, het is te omzeilen door een erg omslachtige manier.
Niet helemaal de bedoeling natuurlijk.


Mocht er iemand nog iets weten hou ik me aanbevolen.
Misschien ervaringen van mensen met ook een 6+?


Het heeft overigens wel gewerkt, niet dat het na de update het opeens niet meer werkt...

HighVoltage88 10-10-14 09:55

Zowaar kijk ik vandaag weer in de appstore en zie ik alles weer normaal.
Hoop dat het zo blijft, anders houd ik jullie op de hoogte.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.