Appstore blijft leeg (wit) iOS8.0.2 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds een paar dagen blijft de appstore op mijn iPhone 6 plus wit. Ik kan nog wel switchen tussen uitgelicht, ontdek, hitlijsten, zoeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore blijft leeg (wit) iOS8.0.2
Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen blijft de appstore op mijn iPhone 6 plus wit. Ik kan nog wel switchen tussen uitgelicht, ontdek, hitlijsten, zoeken en updates maar die blijven allemaal leeg behalve updates. Gebruik de laatste versie 8.0.2. Ook al laat ik hem ±5 min laden. Het rare is dat ik wel in het tabje updates, de updates zie van mijn apps die op de telefoon staan. Aankopen werkt ook, dan zie ik alles normaal alleen de andere tabs niet. Kan dus geen nieuwe apps downloaden. Verder werkt de telefoon zoals hij zo moeten. Heb dit overigens niet op mijn oude iPhone 4 en iPad 3. Resetten via home en aan/uit knop levert ook niks op, wil graag nog even wachten om hem helemaal als nieuwe iPhone te configureren. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn Laatst gewijzigd door niven10; 08-10-14 om 18:23. Reden: Edit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb wel de telefoon op vliegtuigmodus staat omdat ik nog een tijdelijk abbo heb en zo data te sparen. Heb hem vanmiddag even op normaal laten staan en nog een paar keer geprobeerd maar geen resultaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door niven10; 08-10-14 om 21:03. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo gebruik ik nu ook mijn iPhone 4 als navigatie en "iPod" in de auto. Download nu trouwens apps via de iPad of iPhone en kan ze daarna via aankopen downloaden op de iphone 6 plus |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou opgelost niet, het is te omzeilen door een erg omslachtige manier. Niet helemaal de bedoeling natuurlijk. Mocht er iemand nog iets weten hou ik me aanbevolen. Misschien ervaringen van mensen met ook een 6+? Het heeft overigens wel gewerkt, niet dat het na de update het opeens niet meer werkt... |
|
|||
|
|||
Zowaar kijk ik vandaag weer in de appstore en zie ik alles weer normaal.
Hoop dat het zo blijft, anders houd ik jullie op de hoogte. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G nieuw scherm maar blijft wit | Ver$uZ Motorsport | iPhone algemeen | 12 | 25-03-13 09:36 |
iPod Touch 32GB Blijft op wit scherm. | victorieboy4 | iPhone algemeen | 13 | 30-10-12 14:57 |
iPhone: Mail en notities icoon blijft wit | Erike1 | Jailbreak | 3 | 04-04-12 19:34 |
3GS blijft naar wit op zwart schakelen | ikbenpeter | iPhone algemeen | 1 | 16-10-11 17:46 |
iPhone blijft wit scherm geven. | I Stig I | iPhone algemeen | 2 | 05-08-11 22:37 |
|
|