Als voltooid gemarkeerdere herinneringen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Deze vraag gaat over herinneringen in de Herinneringen-app die standaard in iOS8 zit. Ik vraag me of als je in iOS8 markeert dat een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als voltooid gemarkeerdere herinneringen
Hoi,
Deze vraag gaat over herinneringen in de Herinneringen-app die standaard in iOS8 zit. Ik vraag me of als je in iOS8 markeert dat een herinnering voltooid is, je nog steeds de meldingen krijgt (bijvoorbeeld wekelijks, dagelijks, op een bepaalde locatie, ...) over de herinnering zelf. Iemand die dit al eens uitgeprobeerd heeft? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee voor zover ik weet niet. Ik heb met iOS8 al diverse herinneringen afgevinkt en daar kreeg ik geen melding meer van.
|
Labels |
herinneringen, ios8 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan app niet installeren: "Uw aanvraag kon niet worden voltooid" | Pirlo22 | iPad Apps | 4 | 27-08-12 13:19 |
aanvraag kan niet worden voltooid | Herbieferbie | iPad Apps | 1 | 03-04-12 21:21 |
App store "Uitgelicht" . . .uw aanvraag kon niet worden voltooid | Hanziee | iPhone Apps | 3 | 21-02-12 15:13 |
iPhone 4 voltooid laatste stuk van het herstellen niet | rubbyphone | iPhone algemeen | 1 | 03-03-11 22:56 |
iPhone: QuickPwn blijft staan op 100% (= voltooid?) | Trax | Jailbreak | 10 | 31-08-08 21:55 |
|
|