App store "Uitgelicht" . . .uw aanvraag kon niet worden voltooid discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoy, Sinds enkele weken werkt de functie uitgelicht niet meer in de appstore. Ik krijg telkens na even lade volgende melding "Uw aanvraag kon niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store "Uitgelicht" . . .uw aanvraag kon niet worden voltooid
Hoy,
Sinds enkele weken werkt de functie uitgelicht niet meer in de appstore. Ik krijg telkens na even lade volgende melding "Uw aanvraag kon niet worden voltooid." Heeft er nog al iemand dat probleem gehad. (een vriend van mij heeft hezelfde !) categorieën, top 25, zoek en updates werkt wel ! alvast bedankt voor jullie antwoord Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen probleem mee hier.
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen problemen
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem met 1 van mijn ipad2's.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: "1 onderdeel kan niet worden gesynchroniseerd" | MartijnK | iTunes | 2 | 11-03-12 22:11 |
Youtube: "kan niet worden gepubliceerd" | RickDeRaaf | iPhone algemeen | 2 | 26-02-10 21:55 |
Web applicatie als een echte "App Store app" opstarten | S¡mon | iPhone Apps | 0 | 19-09-09 15:09 |
iPhone 3G: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." | JSM93 | Unlock | 20 | 09-03-09 21:52 |
Help.., "iPhone kan niet worden hersteld"... | CadmanF | Archief | 13 | 14-03-08 23:47 |
|
|