iPhone 5S traag na installeren apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Gisteravond heb ik mijn, haljaar oude, iPhone 5S een schone installatie gegeven via iTunes 11.4 (iPhone herstellen) met iOS 8. Nadat hij was ge-her-installeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S traag na installeren apps
Goedemiddag,
Gisteravond heb ik mijn, haljaar oude, iPhone 5S een schone installatie gegeven via iTunes 11.4 (iPhone herstellen) met iOS 8. Nadat hij was ge-her-installeerd en geconfigureerd (geen iCloud of andere reservekopie teruggezet) was mijn telefoon, met de standaardapps, uiteraard zeer snel. Daarna heb ik één voor een 5 apps, eerst geconfigureerd en daarna, geïnstalleerd vanuit de cloud, te weten: Whatsapp, Facebook, Twitter, Snapchat en OSM. Hierna is mijn telefoon echt drastisch trager geworden, wat mij echt verbaast. Iemand enig idee hoe dit komt? Want heel veel geheugen nemen deze apps nou ook weer niet in, of zit ik daar mis?. Ik heb hierna mijn telefoon ook een reboot gegeven, ik dacht misschien dat even veel werkgeheugen innneemt of iets derglijks, maar dit heeft ook geen effect gehad. Graag jullie meningen of eventuele oplossingen die soelaas kunnen bieden voor een snelle(re) iPhone 5S. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hebben al die apps al een iOS 8 update gehad?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties!
Niet alle apps zijn inderdaad al up-to-date voor iOS 8, maar ik heb het gevoel dat na het installeren van deze apps, alle apps trager opstarten, oftewel dat de telefoon er minder snel doorheen gaat. Dat is toch raar, aangezien het maar 5 nieuwe apps zijn die er bijgekomen zijn? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Behoorlijk dom, maar mijn telefoon zag er gewoon trager uit, doordat ik: 'Verminder beweging' had aanstaan... (Dit zet ik standaard aan om batterij te besparen) Helemaal niet over nagedacht, tot vandaag... |
Labels |
iphone langzaam, iphone traag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s opent traag apps en internet | Martine81 | iPhone Apps | 5 | 15-07-14 17:10 |
Downloaden apps traag | Boukert | iPad algemeen | 3 | 27-12-11 14:51 |
iPhone 3G. Apps vreselijk traag na OS 3.0 | andepand | iPhone Apps | 6 | 19-10-10 10:28 |
Iphone 4 apps installeren. | apotheosis | iPhone Apps | 1 | 01-07-10 15:47 |
|
|