//

iPhone 3G. Apps vreselijk traag na OS 3.0

iPhone 3G. Apps vreselijk traag na OS 3.0 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon geen topic vinden over het volgende probleem, mocht deze er wel zijn dan mijn excuses hiervoor. Ik heb mijn iPhone op de dag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-09, 20:31
andepand andepand is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard iPhone 3G. Apps vreselijk traag na OS 3.0

Ik kon geen topic vinden over het volgende probleem, mocht deze er wel zijn dan mijn excuses hiervoor.

Ik heb mijn iPhone op de dag dat de nieuwe OS uitkwam direct geupdate. Het updaten verliep allemaal vlekkeloos.
Na een tijdje rommelen met de nieuwe functies viel me op dat alles toch net iets trager leek te gaan.

Het trager functioneren werd pas echt duidelijk toen ik de (ik vermoed) wat zwaardere app "Wolfenstein3d" probeerde.
Zodra het druk wordt in het spel -bijvoorbeeld in een level met heel veel vijanden- krijg ik enórme framedrops, soms zo erg dat het spel bijna hangt. Bij iets minder drukte hakkelt het spel ook flink. Start ik de game opnieuw op dan gaat het weer heel even goed.

Ik had zelf het idee dat de iPhone geheugen tekort kwam, free memory gedownload, maar er bleek meer dan genoeg geheugen vrij te zijn.

Mijn iPhone heeft geen jailbreak of iets dergelijks en ik heb hem al hersteld naar een punt vér voor de update (ook in de hoop dat ik mijn oude firmware weer terugkreeg, helaas) maar dat helpt niets.

Googelen naar dit probleem leverde niet veel op dus ik hoop dat er hier techneuten rondhangen die een idee hebben.


Alvast bedankt voor de reacties!


Andy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-09, 19:27
andepand andepand is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Helemaal niemand...??
  #3  
Oud 29-06-10, 11:18
peterko peterko is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andepand Bekijk bericht
Ik kon geen topic vinden over het volgende probleem, mocht deze er wel zijn dan mijn excuses hiervoor.

Ik heb mijn iPhone op de dag dat de nieuwe OS uitkwam direct geupdate. Het updaten verliep allemaal vlekkeloos.
Na een tijdje rommelen met de nieuwe functies viel me op dat alles toch net iets trager leek te gaan.

Het trager functioneren werd pas echt duidelijk toen ik de (ik vermoed) wat zwaardere app "Wolfenstein3d" probeerde.
Zodra het druk wordt in het spel -bijvoorbeeld in een level met heel veel vijanden- krijg ik enórme framedrops, soms zo erg dat het spel bijna hangt. Bij iets minder drukte hakkelt het spel ook flink. Start ik de game opnieuw op dan gaat het weer heel even goed.

Ik had zelf het idee dat de iPhone geheugen tekort kwam, free memory gedownload, maar er bleek meer dan genoeg geheugen vrij te zijn.

Mijn iPhone heeft geen jailbreak of iets dergelijks en ik heb hem al hersteld naar een punt vér voor de update (ook in de hoop dat ik mijn oude firmware weer terugkreeg, helaas) maar dat helpt niets.

Googelen naar dit probleem leverde niet veel op dus ik hoop dat er hier techneuten rondhangen die een idee hebben.


Alvast bedankt voor de reacties!


Andy
[SIZE=2]je iphone 3g weer snel multitasking werktw bij mij perfect

gr Peterko
[/SIZE]
  #4  
Oud 18-10-10, 14:25
rowiiee rowiiee is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

ik heb een soort gelijk probleem, ik heb nu sinds enkele dagen de iphone 3G, maar hij is heel traag en soms opent hij aan app wel maar sluit hem dan ineens weer af voor hij geladen is (zelfs bij mijn agenda doet hij dit) ook als ik op dingen als msn zit is hij echt zo traag dat ht echt minuten duurt voordat ie toont wat ik getyped heb.)

Nu heb ik hem laten jailbreaken door mijn reperateur en hij is ok unlocked, kan het hiermee te maken hebben dat hij zo traag is?
  #5  
Oud 18-10-10, 14:41
peterko peterko is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Welk os heb je? Traagheid was weg na de update naar 4.1
  #6  
Oud 18-10-10, 17:39
rowiiee rowiiee is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

bedoel je daar de software versie mee? er staat 4.0.1
  #7  
Oud 19-10-10, 10:28
mitaa mitaa is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

ik heb ook een hele slome iphone 3G.. al mijn Apps werken heel langzaam.. opstarten van Apps duurt eeuwen heeft iemand al een oplossing hiervoor?.. ik heb frimware versie 4.1(8B117)

Alvast bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone traag thewitten Archief 1 03-02-10 14:18
Traag opstarten van apps (oa: sms / mail / contacten ) nkroone iPhone Apps 0 30-11-09 10:33
iPhone OS 3.0 traag ringojim iPhone algemeen 1 21-06-09 22:23
Iphone (2g) Traag blik iPhone algemeen 4 10-04-09 15:53
t-mobile screenprotectors: vreselijk! Eduardboon iPhone accessoires en onderdelen 3 25-01-09 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.