//

Traag opstarten van apps (oa: sms / mail / contacten )

Traag opstarten van apps (oa: sms / mail / contacten ) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb sinds een maand een iphone 3gs 16gb. En heb hem gejailbreaked. Heb een eental apps erop gezet en dat werkt allemaal prima. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-09, 10:33
nkroone nkroone is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard Traag opstarten van apps (oa: sms / mail / contacten )

Hey,

Ik heb sinds een maand een iphone 3gs 16gb. En heb hem gejailbreaked. Heb een eental apps erop gezet en dat werkt allemaal prima.
Alleen merk ik nu dat er vaak een bepaalde lag in het opstarten van apps zit waaronder sms/mail/contacten .. Als ik dit open hapert het scherm dat opent een beetje. Dit gaat dus niet echt smooth.

Na wat research zag ik dat het aan winterboard zou kunnen liggen. Winterboard gebruik ik alleen voor een background theme. Zou dat nou echt hier aan liggen? Zijn er nog andere alternatieven voor Winterboard waarbij de iphone wel smooth blijft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. MisterWJ iTunes 4 03-05-16 14:28
SMS berichten en contacten terugzetten van 3G naar 4? iDo iTunes 3 10-08-10 09:35
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 SPiET iPhone algemeen 0 30-07-10 17:04
Windows mail + Contacten + sms kaartjes iTunes 3 21-11-09 23:44
Contacten laden traag DEQ iPhone algemeen 5 09-08-08 12:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.