Iphone 4s opent traag apps en internet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik ben stout geweest en heb op verzoek van velen een samsung s4 aangeschaft. Nou je begrijpt natuurlijk Dom dom dom dom Dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s opent traag apps en internet
Hallo allemaal
Ik ben stout geweest en heb op verzoek van velen een samsung s4 aangeschaft. Nou je begrijpt natuurlijk Dom dom dom dom Dus terug naar iphone 4s !!! Ik wil klein en compact Ik helemaal blij Nu blijkt dat m'n batterij het maar 5tot 7 uren volhoudt Vind ik niet normaal Daarnaast als ik bijv. Facebook open of internet moet ie daar potver lang over nadenken. Dat ben ik helemaal niet gewend. Maakt niet uit of ik thuis of ouders of op werk doe (Wi-Fi) maar ben beetje geshockeerd Ik heb nog 6 maanden garantie En ik ontdek als ik m'n flapcase dicht doe dat ie niet automatisch op vergrendeling gaat. M'n vorige 4s deed dat nl wel Wie kan mij advies geven. Want dit is ook geen doen. Met vriendelijke groet Een die hard iphone liefhebber met vraagtekens bij huidig toestel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gebruiken van 90% CPU-capaciteit heeft een nefaste invloed op het energieverbruik en de andere apps. 100 MB werkgeheugen is meer dan 30% van het beschikbare werkgeheugen voor apps op een iPhone 4S. Het toekomstige iOS 8 zal dit probleem oplossen. Tot het zover is kan je misschien beter Friendly+ for Facebook gebruiken. Dat appje gedraagt zich iets beschaafder. |
|
|||
|
|||
super
hallo bedankt voor uw snelle reactie!!
geweldig! en voor de batterijduur? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juli 2014 om 09:09 ---------- oh en timosha als ik m'n flapcase dicht doe dat ie niet automatisch op vergrendeling gaat. M'n vorige 4s deed dat nl wel hier ook een antwoord op? fijne dag en bedankt alvast |
|
|||
|
|||
"Batterijduur" heet bij mij energieverbruik:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
timosha,
dank u wel fijne dag |
|
|||
|
|||
5 tot 7 uur is behoorlijk goed voor een 4S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
traag internet bij de iphone 5 | stormen | Wi-Fi | 4 | 10-01-13 15:11 |
traag internet bij de iphone 5 | stormen | iPhone algemeen | 3 | 08-01-13 11:30 |
geen of traag internet iphone 4s | bertje45 | iPhone algemeen | 3 | 16-01-12 20:49 |
Ontzettend traag internet op de iPhone 4 | dvanduijn | Overige providers Nederland | 3 | 19-02-11 14:29 |
Iphone 1.0 telfort internet zeer traag | Keithl | KPN | 0 | 15-12-09 13:19 |
|
|