Iphone 1.0 telfort internet zeer traag discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik zag in andere topics alleen over Iphone 3G of 3Gs hebben! Echter heb ik een oude iphone, zodoende heb ik een nieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 1.0 telfort internet zeer traag
Hoi allemaal,
Ik zag in andere topics alleen over Iphone 3G of 3Gs hebben! Echter heb ik een oude iphone, zodoende heb ik een nieuw topic gemaakt. Probleem Ik heb een telfort abbo sindskort heb ik een internet unlimited surf&mail pakket erbij gehaald. Maar mijn internet is zo traag als weet niet wat! ik heb het gecheckt via "speedtest" en daar geeft het aan dat ik met <5 kb/s aan het rondsurfen ben. Via Wi-Fi is het gewoon snel. dus het zou niet aan mijn iphone liggen of aan iphone 1.0 liggen. Situatie
thnx.. Keith |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 | Mark1972 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-05-11 17:50 |
Ipad mail zeer traag | peanut1685 | iPad algemeen | 8 | 05-02-11 18:22 |
Iphone 3G met iOS 4.1 zeer traag | dbmsoutput | iPhone algemeen | 20 | 03-11-10 23:22 |
iPhone 3GS zéér traag na installatie Tweakers app | zwink | iPhone Apps | 0 | 08-06-10 21:56 |
Unlocked 1.1.1 zeer traag - Wat te doen? | maxschoenmakers | Archief | 2 | 29-10-07 21:28 |
|
|