iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 is zeer traag geworden na een jailbreak met Redsn0w. Ik draai nu iOS 4.3.1. Is er een bepaalde app die deze vertraging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1
Mijn iPhone 4 is zeer traag geworden na een jailbreak met Redsn0w.
Ik draai nu iOS 4.3.1. Is er een bepaalde app die deze vertraging veroorzaakt? Ik heb o.a. Infolock, My3G, Auto3G geinstalleerd. Is een nieuwe jailbreak naar 4.3.3 een oplossing?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
4.3.1 had (heeft eigelijk) veel problemen, al vanaf de release.. Het is een onstabiele firmware, misschien heeft opnieuw jailbreaken zin maar geef je een kleine kans!
|
|
||||
|
||||
gewoon naar 4.3.3 gan heb ik ook gedaan, werkt super, geen foutmeldingen, en zo goed als alles werkt nog qua tweaks en apps.
|
|
|||
|
|||
4.3.3 werkt goed bij mij redsnow
gewoon opnieuw installeren en desnoods sbs settings installeren an BG verwijderen. |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels 4.3.3 geinstalleerd en daarna een jailbreak met Redsn0w gedaan. Werkt nu perfect. Snelheid is weer toppie....
|
|
||||
|
||||
Mooi.
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad mail zeer traag | peanut1685 | iPad algemeen | 8 | 05-02-11 18:22 |
Iphone 3G met iOS 4.1 zeer traag | dbmsoutput | iPhone algemeen | 20 | 03-11-10 23:22 |
iPhone 3GS zéér traag na installatie Tweakers app | zwink | iPhone Apps | 0 | 08-06-10 21:56 |
Iphone 1.0 telfort internet zeer traag | Keithl | KPN | 0 | 15-12-09 13:19 |
Unlocked 1.1.1 zeer traag - Wat te doen? | maxschoenmakers | Archief | 2 | 29-10-07 21:28 |
|
|