//

traag internet bij de iphone 5

traag internet bij de iphone 5 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 weken geleden de Iphone 5 besteld bij apple.com De Wi-Fi verbinding viel weg en ik kon de thuis-Wi-Fi soms niet vinden, ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-13, 11:29
stormen stormen is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard traag internet bij de iphone 5

Ik heb 2 weken geleden de Iphone 5 besteld bij apple.com
De Wi-Fi verbinding viel weg en ik kon de thuis-Wi-Fi soms niet vinden, ook ging hij over op Edge terwijl hij vroeger vaker op 3g stond... probleem uitgelegd aan Apple-medewerker en moest hem eens herstellen via Itunes.
Zo gezegd zo gedaan, maar geen verbetering...
Zonder problemen nieuwe gekregen, deze werkte aanvankelijk in het begin wel... nu na een paar dagen werd ik opgebeld door men vriendin. Ik neem het gesprek aan en de teller blijft op 00:00 staan en ik hoor niks... (nog maar 1x voorgehad)
Nu blijkt dat men Wi-Fi toch soms weer wegvalt maar hij schakelt niet over naar Edge of 3g (blijft op Wi-Fi staan, iets mindere verbinding dus) en dat hij heel zelden niet gevonden wordt. ook als de Iphone ff op de tafel blijft liggen en ik schakel het scherm in blijft hij nog ff op Edge staan vooraleer hij naar Wi-Fi overschakelt of moet ik hem via instellingen naar de Wi-Fi doen overschakelen...
ook op mijn werk zit ik veel op Edge terwijl ik vroeger bijna overal 3g had, en het internet is veel trager dan vroeger met men Iphone 4... (terwijl de 5 veel sneller en beter bla bla bla) begin beetje bij beetje last te kweken van de Iphone 5...
ik heb wel zelf men mico-simkaart van de 4 geknipt naar een nano-simkaart maar ik heb bereik enz, dus ik veronderstel dat het niet aan de simkaart zal liggen?? ik wil wel de inspanning doen om naar een belgacom-verkooppunt te gaan en een nano-kaartje aan te laten maken...
Thuis heb ik met men Ipad altijd en overal goed bereik dus ik veronderstel dat het niet aan men thuis internet zal liggen.
dus conclusie ik heb een 5 die minder rap (naar mijn gedacht) is dan de 4 en waar ik me steeds vaker en vaker begin aan te ergeren
Zou ik terug naar Apple bellen om een nieuwe te vragen of ben ik een muggenzifter moest ik weer bellen?
Iemand gelijkaardige problemen?
ligt het aan de IOS en moet ik wachten op update?
Allemaal vragen waar ik snel een antwoord hoop op te vinden
ook als ik hardware herstel doe blijft hij op zwart scherm staan (dus herstart niet vanzelf weer op) en moet ik hem zelf weer opstarten

Alvast bedankt op voorhand
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-13, 11:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stormen Bekijk bericht
ik heb wel zelf men mico-simkaart van de 4 geknipt naar een nano-simkaart maar ik heb bereik enz, dus ik veronderstel dat het niet aan de simkaart zal liggen??
Waarom veronderstel je dat Je hebt die SIM-kaart gemassacreerd Bij sommigen werkt dat soort van technisch kannibalisme, bij anderen werkt het soms en bij nog anderen helemaal niet.

Citaat:
Nu blijkt dat men Wi-Fi toch soms weer wegvalt maar hij schakelt niet over naar Edge of 3g (blijft op Wi-Fi staan, iets mindere verbinding dus) en dat hij heel zelden niet gevonden wordt. ook als de Iphone ff op de tafel blijft liggen en ik schakel het scherm in blijft hij nog ff op Edge staan vooraleer hij naar Wi-Fi overschakelt of moet ik hem via instellingen naar de Wi-Fi doen overschakelen...
Het een kan met het ander te maken hebben. Elimineer eerst mogelijke problemen met de SIM-kaart door een échte nano-SIM te kopen.
  #3  
Oud 08-01-13, 12:17
stormen stormen is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom veronderstel je dat Je hebt die SIM-kaart gemassacreerd Bij sommigen werkt dat soort van technisch kannibalisme, bij anderen werkt het soms en bij nog anderen helemaal niet.

Het een kan met het ander te maken hebben. Elimineer eerst mogelijke problemen met de SIM-kaart door een échte nano-SIM te kopen.
je nano-simkaart heeft toch helemaal niets te maken met je Wi-Fi-verbinding..
als je geen sim-kaart insteekt kan je toch ook verbinden met de Wi-Fi...
  #4  
Oud 08-01-13, 12:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stormen Bekijk bericht
je nano-simkaart heeft toch helemaal niets te maken met je Wi-Fi-verbinding..
In principe niet. Maar het is beter dat het toestel technisch in orde is.

Ik ga het hier bij laten. Succes verder
  #5  
Oud 10-01-13, 15:11
stormen stormen is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
In principe niet. Maar het is beter dat het toestel technisch in orde is.

Ik ga het hier bij laten. Succes verder
kheb een nieuwe perfect werkende sim-kaart maar de problemen raken maar niet opgelost, integendeel er komen er gewn bij....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
traag internet bij de iphone 5 stormen iPhone algemeen 3 08-01-13 11:30
geen of traag internet iphone 4s bertje45 iPhone algemeen 3 16-01-12 20:49
Ontzettend traag internet op de iPhone 4 dvanduijn Overige providers Nederland 3 19-02-11 14:29
traag internet 4 ronaldo323 Odido (T-Mobile) 3 30-09-10 09:27
Iphone 1.0 telfort internet zeer traag Keithl KPN 0 15-12-09 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.