iPod Touch 32GB Blijft op wit scherm. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Gebruikers, Mijn zusje heeft Afgelopen vrijdag (13-7-12) een iPod Touch 32GB gekocht. De iPod heeft geen problemen gehad tot vandaag. Hij blijft de hele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch 32GB Blijft op wit scherm.
Hallo Gebruikers,
Mijn zusje heeft Afgelopen vrijdag (13-7-12) een iPod Touch 32GB gekocht. De iPod heeft geen problemen gehad tot vandaag. Hij blijft de hele tijd op een wit scherm hangen. We hebben deze iPod nog niet aan iTunes gekoppelt. Als we hem nu dus aan de pc aansluiten ziet iTunes hem niet. M.v.g. Victor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer eens een harde reset.
kan ook zijn dat er een flexcable los hangt ofwel de display die kapot is. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
powerknop en homeknop gedurende 20 seconden inhouden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb je de iPod in een officiële winkel gekocht of 2dehands?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat je ook kan proberen is de iphone in DFU modus te plaatsen en kijken als hij dan wordt herkent door itunes en dan kan je een herstel uitvoeren.
en anders zou ik zeggen terugsturen. |
|
|||
|
|||
Druk een keertje hard links of rechts boven want had het ook met mijn iphone het bleek dus dat de conector kabel binnenin was geknapt maar zodra er druk op kwam deed hij het weer even
|
|
|||
|
|||
Soms helpt het dat je het toestel gewoon oplaadt. Je kan het toestel ook niet uitzetten?
|
|
|||
|
|||
Ipod Touch
Hallo,
ik heb een probleem. Sinds mijn Ipod vanavond leeg was, had ik hem aan de lader gehangen. Toen ik hem even daarna weer aan wilde zetten, was het scherm ineens wit. Ik kan hem gewoon nog vergrendelen dan word het scherm ietsje donkerder, als ik een bericht krijg van bijvoorbeeld twitter. Krijg ik ook gewoon dat geluid binnen. ook als mijn scherm dan op wit staat kan ik hem ontgrendelen en typen enzo, maar ik zie gewoon niets. Ik heb ookal geprobeerd om hem te resetten door de Home button en die vergrendel knop. Maar helemaal niets werkt. Ik heb hem ook niet laten vallen, ik heb geen idee wat ik heb mis gedaan!? #HELP! Groetjes Jolijn. |
|
|||
|
|||
Gewoon de hele nacht opladen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Groetjes |
Labels |
32gb, ipod, wit scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wit scherm op iPod Touch | Romyyy___ | iPhone algemeen | 1 | 02-01-12 13:23 |
Apple iphone 3GS na update blijft wit scherm | mariobag | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 07-11-11 22:49 |
iPhone blijft wit scherm geven. | I Stig I | iPhone algemeen | 2 | 05-08-11 22:37 |
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) | Palme | Jailbreak | 2 | 03-03-11 13:54 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
|
|