Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me wel eens af waar het prijsverschil tussen een Ipod touch 32gb (€ 230,00) en een Iphone 3GS 32gb (€ 799,00) vandaan komt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb
Ik vraag me wel eens af waar het prijsverschil tussen een Ipod touch 32gb (€ 230,00) en een Iphone 3GS 32gb (€ 799,00) vandaan komt. Dit is een verschil van € 569,00 ?!??! en dat alleen maar om te kunnen bellen ? Of heb ik het nu helemaal mis en lijken ze alleen maar een klein beetje op elkaar ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De 3 GS kost "maar" € 675, maar het prijsverschil is inderdaad enorm groot. Met een iPhone kun je natuurlijk ook nog foto's maken en filmen
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone koopadvies en ervaringen
|
|
|||
|
|||
in een iphone zit ook nog gps,
Dus extra's tov ipod: - camera, - telefoon, - gps |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Mogelijkheid om overal op internet te kunnen gaan - GPS - Camera - Telefoon
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb (nog steeds) geen iphone maar wel een ipod touch en juist daarom wil ik eigenlijk wel een iphone. Het is dus maar hoe je het bekijkt. |
|
||||
|
||||
Een ipod touch is vooral een mp3 speler en die neem je niet overal mee naartoe. Veel applicaties werken niet op de ipod maar wel op de iphone.
Een ipod touch zegt me niks maar een iphone vind ik het einde. |
|
||||
|
||||
Het bijzondere van een iPhone (en in mindere mate andere smartphones) is dat ik overal op internet kan. Dat went snel, maar ik vind het nog steeds schitterend. En daarbij heb je nog alle iPod-functies, dat muziek en videoverhaal kunnen ze bij Apple als geen ander.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod Touch 4G 32GB Geluidprobleem | Guest-20190611152951 | iPhone algemeen | 5 | 14-07-11 16:02 |
Ipod Touch 3G 32GB | edwin45 | Archief | 1 | 21-01-10 22:44 |
iPod Touch 3g 32gb 3.1.2. jailbreaken | psp2000sam | Archief | 1 | 30-11-09 19:50 |
Vraagje over iPod touch 32GB | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-05-08 04:13 |
|
|