iPod Touch 3g 32gb 3.1.2. jailbreaken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hee iedereen ik wil graag me ipod touch 3g 32gb 3.1.2. gekocht bij A-Mac Eindhoven gaan jailbreaken. Hoe moet ik dat gaan doen? En wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPod Touch 3g 32gb 3.1.2. jailbreaken
hee iedereen
ik wil graag me ipod touch 3g 32gb 3.1.2. gekocht bij A-Mac Eindhoven gaan jailbreaken. Hoe moet ik dat gaan doen? En wat zijn de gevarenn!!! dat vind ik heeeeeeel belangerijk want ik heb lang voor me ipod gespaard En leg ook even uit wat ik daarna moet doen met Cydia enzo en hoe ik die apps kan downloaden. en hoe zit het met garantie en als ik de jailbreak eraf wil? kunnen jullie me helpen als ik een probleem heb? Heb je zelf al ooit een probleem gehad, zoja, wat? en hoe heb je dat toen opgelost? en ik hoorde iets dat als je je ipod uitzet dat je em dan aan iTunes moet doen. is dat uitzetten dan dat je de aan/uit knop inhoud totdat er zoon rode slider komt met ZET UIT? ECHT SUPEERRRR BEDANKT ALVAST!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
De iPod touch 3 is te jailbreaken met Blackra1n, maar het is momenteel enkel mogelijk om een [wiki]tethered-jailbreak[/wiki] uit te voeren. Als je herstelt in iTunes is je jailbreak weg en heb je opnieuw garantie, niemand kan dan zien of je ooit hebt gejailbreakt. Meer informatie vind je in het Blackra1n-verzameltopic. Omdat al deze informatie al te vinden is, zowel op het forum als in de wiki, gaat dit topic op slot. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod Touch 4G 32GB Geluidprobleem | Guest-20190611152951 | iPhone algemeen | 5 | 14-07-11 16:02 |
iPod touch: ipod touch 4g (32gb) jailbreaken met greenpois0n | yourtjhuh | Jailbreak | 2 | 06-02-11 20:40 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
Ipod Touch 3G 32GB | edwin45 | Archief | 1 | 21-01-10 22:44 |
Vraagje over iPod touch 32GB | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-05-08 04:13 |
|
|