appstore update storing discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen jailbreak, zelfde probleem. iPhone 4S met IOS 7.0.6 Iemand oplossing. Updaten naar 8 nog maar even niet ......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zelde probleem met iPhone 4s en ios 7.0.6
Geen jailbreak, zelfde probleem.
iPhone 4S met IOS 7.0.6 Iemand oplossing. Updaten naar 8 nog maar even niet ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De oplossing voor de iphone is: ga naar appstore->updates->druk 2x op het icoontje van de te updaten app-> dan 'werk bij'
De oplossing voor ipad is: ga naar appstore->aankopen->druk op 'open' bij de te updaten app. Het updaten van de app begint nu. Nu maar hopen dat dit snel wordt opgelost. Succes! |
|
|||
|
|||
Zo kan het ook ja..
|
|
|||
|
|||
werkt hier ook niet meer... ook niet met onderstaande tips
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem met ios 7.0.4 en wel een JB.
Nog iets wat me opviel: Toen het probleem zich voor het eerst voor deed was mijn AppStore ineens Engels geworden 0_o Na dat ik de eerste app had bijgewerkt met de work around was de AppStore pas weer in het Nederlands (AppStore volledig afsluiten en harde reset hadden allebei geen zin) |
|
|||
|
|||
Tot heden lukt het me alleen via de PC te updaten, geen reactie gehad van Apple e-mail support NL team. Ik ben benieuwd, want mijn iphone weigert nu gewoon apps te installeren en met het antwoord: installeer maar ios 8 accepteer ik niet (niet dat zou kunnen op 1 device) en die zit met hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aangezien iCulture op dit gebied een beetje achterloopt - jailbreak IOS 8.x is er
Het werkt - apps zijn weer happy te installeren en verrassend genoeg werkt iOS 8 lekkerder dan met de originele release vanuit Apple ? |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het door dus dubbel te tappen op de app en dan pas op Werk bij te drukken.
|
|
|||
|
|||
werkt niet bij alle apps
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem. Mijn iPhone op ios 7.1 met JB geen problemen. Ipad mini met ios 7.0.4 met JB kan ik ook niet updaten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AppStore update | RM89 | iPhone Apps | 3 | 18-09-12 00:15 |
Hide appstore update | tinustrekeend | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-05-11 11:07 |
hoofdtelefoon werkt niet of met veel storing na update iOs4 | merijnw88 | iPhone algemeen | 1 | 03-07-10 22:23 |
Navigon Update storing | Jurgenpalland | iPhone Apps | 2 | 03-12-09 11:19 |
|
|