Melding nieuwe activiteit gedeelde agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, al een tijdje hebben wij hier thuis gedeelde agenda's. Nu is het sinds de update naar IOS 8.0 zo dat we geen meldingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding nieuwe activiteit gedeelde agenda
Hallo allemaal,
al een tijdje hebben wij hier thuis gedeelde agenda's. Nu is het sinds de update naar IOS 8.0 zo dat we geen meldingen meer krijgen wanneer de ander een nieuwe activiteit plaatst. Inmiddels is het me gelukt om wel e-mails te krijgen wanneer dit gebeurt, maar de reguliere meldingen die ik voorheen gewoon in mijn scherm kreeg vond ik een stuk praktischer. Bestaat deze mogelijkheid nog en zo ja, hoe zet ik dit aan? Heb al van alles geprobeerd, maar kan het nergens vinden. Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op, alvast bedankt! Groeten Patricia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat om iCloud
|
|
|||
|
|||
OK! Die iCloud meldingen werken in ieder geval nog in iOS 8.1. Heb er een uur geleden nog een ontvangen van een gedeelde iCloud agenda van mijn vrouw.
Kijk eerst na in www.icloud.com of alle agenda's nog correct zijn. Als dat het geval is dan zet iCloud op de toestellen uit. Herstart de toestellen en zet iCloud weer aan. |
|
|||
|
|||
Ik ervaar hier idem probleem. Instellingen identiek. Ik krijg wel een melding in het berichtgeving venster en een popup als min vriendin iets toevoegt in de gezamelijke agenda,mijn vriendin krijgt deze niet nadat zij is overgestapt van iphone 5 naar iphone 6. Daarvoor kreeg ze de notificatie wel als ik iets wijzigde. De gewijzigde of nieuwe items verschijnen wel maar geen notificatie.
Icloud uit en aanzetten en tussentijds herstarten is geen oplossing geweest. |
|
|||
|
|||
Ook na de update naar ios 8.1.1 idem probleem. Ik krijg wel een bericht bij een nieuw of gewijzigd item in de gedeelde agenda, m'n vriendin krijgt hem niet.
|
|
|||
|
|||
Draai nog op 7.0.2 en krijg ook geen meldingen meer. Als er iets in de agenda word gezet komt het wel in de agenda te staan maar geen meldingen meer op 2 iphones, ipad en de mac.
|
|
|||
|
|||
Lijkt een bug.
|
|
|||
|
|||
Opgelost in 8.1.2
|
|
|||
|
|||
Op iOS 7 doen nu de meldingen het ook weer.
|
Labels |
agenda, melding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren | ManonJ | iCloud | 2 | 10-10-13 15:36 |
Gedeelde agenda | boko | iCloud | 11 | 11-10-12 17:10 |
Gedeelde agenda in Notificatie Center | Yvarladze | iPhone algemeen | 1 | 05-03-12 22:40 |
activiteit toevoegen in agenda iphone 4s | darkdodo | iPhone algemeen | 10 | 29-12-11 15:39 |
Gedeelde agenda's??? | iFilip | iPhone algemeen | 2 | 11-08-08 08:55 |
|
|