iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Remote: verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16124-remote-verzameltopic.html)

pjotrvdh 21-09-10 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wimpy1973 (Bericht 566672)
Ik heb hetzelde probleem, kan bilbiotheek niet vinden.

Gedaan wat hier staat maar geen resultaat iemand een idee wat ik verkeerd doe

( firewall uitgezet,iphone hersteld naar fabrieks instellingen en app opnieuw geinstalleerd, i-tunes opnieuw geiinstaleerd, poort open gezet )

Maar nog steeds vind remote geen bibliotheek

ik denk dat het ligt aan het 64bit systeem... op een of andere manier kan het net geen contact maken. ik ga denk ik binnenkort even proberen met een 32bit systeem op me pc en dan laat ik het je wel weten.
ik heb het in iedergeval nog niet opgelost met het remote probleem

wimpy1973 22-09-10 16:41

ik heb een 32bit systeem dus ja nu het spoor helemaal kwijt

Grunnen 29-09-10 14:14

De remote kan bij mij wel connecten met mijn macbook pro, maar kan niet connecten met mijn windows PC (64-bit). Beide staan verbonden aan dezelfde modem/router...

Ik heb zo wat alles geprobeerd:
- Poorten staan open
- Firewall staat itunes toe, ik heb ook geprobeerd de firewall af te sluiten (geen verschil)

Ik kan de 4 getallen wel invoeren maar er gebeurt niks... Op mijn macbook heeft de iphone gelijk verbinding.

frenske1973 30-09-10 11:59

Het is mij eindelijk gelukt! ;-)

Bij iTunes -> voorkeuren -> delen -> alle afstandsbedieningen vergeten aanklikken.

Vervolgens Remote op de iPhone gestart en de code in iTunes aangvinkt.

Werkt perfect nu.

Configuratie:
Windows Vista bekabeld aangesloten op de ( wireless ) router
iPhone 3GS FW 4.1

pjotrvdh 30-09-10 12:39

remote deed het eerst niet. nu remote 2.0 er op staan en ik heb weer hetzelfde probleem als eerst. ik kan de 4 cijfers invoeren in itunes...
maar als ik probeer te connecten kan hij em niet vinden. hij geeft ook niet de bibliotheek naam weer

Obvious 30-09-10 21:11

Bedankt apple met Remote: Het lijkt precies op een Windows applicatie: Bij de helft van de mensen werkt het niet, bij de andere helft werkt het voor een deel. Applicatie lijkt me geinig, maar krijg hem helaas niet aan de praat. Na het code intikken krijg ik 'kan bibliotheek niet vinden en dan 2 komma's" Wat een poepzooitje zeg. Alles open gezet. Firewall, poorten toegeovoegt etc. Niets helpt. Bedankt apple. Ik maar terug naar peren.

gotchaz 02-10-10 23:40

ik heb ook t zelfde probleem, maar ook met ander applicatie, itunes 10.. welk itunes versie gebruik je? op de mac krijg ik wel de melding op de code in toetsen en verder doet ie niks!! ik gebruik hier itunes 9.

King1987 02-10-10 23:48

\\Topics samengevoegd

Remco. 03-10-10 17:01

Heb het vorige week ook gedownload. Werkt echt heerlijk, vooral als je in bed nog even van je iTunes library wilt genieten.

Voor de mensen die problemen hebben met Remote:

Weet je zeker dat je in je firewall TCP poort 3689 en UDP poort 5353 open hebt staan?

kakker 04-10-10 00:35

Mijn probleem is opgelost, naast de firewall software op mijn pc had mijn modem ook nog een firewall ingebouwd, daar heb ik de juiste poorten opengezet.

gotchaz 10-10-10 01:46

op mac 10.5.8 doet t wel
 
ik heb t vandaag bij iemand geprobeerd, en werkt gewoon perfect, maar bij mij thuis krijgt helemaal geen pc;s vinden. bizar terwijl gewoon heeft gewerkt altijd, wordt echt moe van
ik heb itunes terug 9 geinstalleerd, mocht niet baten en weer itunes 10 ook hetzelfde effect

rooky 15-10-10 18:08

HI

Ik probeer ook de 'remote' app, maar deze schakelt steeds mijn Wi-Fi uit op mijn iphone

Mijn config:
Windows 7, 64bits, met Itunes 10.0.0

Mobile:
iPhone 4 met iOS 4.0.1 nog, en Remote 2.0
en iPad met native Remote 2.0

Ik heb geen poorten veranderd in de soft & hardware firewall, want heel soms lukt het wel om verbinding te maken met mijn bibliotheek.
Maar.....
Op mijn iPhone schakelt het Remote programma meestal mijn Wi-Fi/Netwerk uit. Dan moet ik eerst de Remote app uitschakelen om daarna weer de Wi-Fi te connecten.

Ik krijg bij iTunes ook niet de mogelijkheid om de code in te voeren.
Maakt geen verschil of ik WEL of GEEN verbinding via USB heb.
Ik heb in iTunes ook nog geen één keer de code van Remote in kunnen voeren en toch wel al een paar keer kunnen gebruiken.


suggesties????

CheesieUnion 16-10-10 13:23

Ik heb de oplossing gevonden als hij je bibliotheek steeds niet kon vinden, je moet in je router instellingen multicast toestaan en dan doet hij het perfect.

rooky 16-10-10 16:23

heb multicast gezet...

en er is nu ook een update van REMOTE vandaag vrijgekomen en die lijkt het probleem opgelost te hebben-> ff afwachten

CheesieUnion 16-10-10 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rooky (Bericht 586481)
heb multicast gezet...

en er is nu ook een update van REMOTE vandaag vrijgekomen en die lijkt het probleem opgelost te hebben-> ff afwachten

Dan ligt het aan het multicast en niet aan de update.

ipodyoshi 17-10-10 11:55

Hij doet het niet, in firewall itunes enzo toegestaan...hij vindt hem wel maar als ik code invoer krijg je zo'n bliep geluidje en lukt het connecten niet... :-(

Matgerrits 09-02-11 22:01

het schijnt dat er niet meer gediscuseerd wordt over dit onderwerp ?
Remote werkt fantastisch op mijn laptop, op de vaste computer helemaal noppes.
na het invoeren van de 4 cijferige code gebeurd er helemaal niets meer. alles alles alles geprobeerd. Jammer......

pjotrvdh 09-02-11 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matgerrits (Bericht 639998)
het schijnt dat er niet meer gediscuseerd wordt over dit onderwerp ?
Remote werkt fantastisch op mijn laptop, op de vaste computer helemaal noppes.
na het invoeren van de 4 cijferige code gebeurd er helemaal niets meer. alles alles alles geprobeerd. Jammer......

nou mijn probleem met de remote app is opgelost...
ik had eerst dat de app het niet deed met mijn computer die via lan met het netwerk was verbonden en me iphone via wireless
ik heb inmiddels een andere router (vanwege andere redenen) en probeerde laatst het weer eens uit... wat blijkt nou nu doet de app het wel...
waar het dus aan kan liggen is je router... ik had mijn netwerk eerst via het tele2 modem/router lopen. na wat onderzoek blijkt dus dat die router gewoon helemaal dicht getimmert is en dat je er bijna niets mee kan..
misschien dat je poorten open moet zetten op je router?

rogiervanbossum 13-02-11 20:47

Ik heb een net iets ander probleem dan jullie...
Bij mij komt hij niet voorbij de controle van de 4-cijferige code.
Ik blijf in Itunes maar de melding krijgen: remote-toegangscode controleren...

wie weet raad?

nielsey 25-03-11 14:53

bij mij verschijnt de remote überhaubt niet in itunes...
zelfs niet als ik alle firewalls uitzet! (router/PC)
Ik ben er al enkele uren forums aan het lezen, maar niks lijkt te helpen.
nog suggesties?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:39.