iPhone opent vanzelf app store tijdens gebruik telegraaf app. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een goeie week zit ik nu met dit probleem. Tijdens het gebruik van de Telegraaf app (het lezen van de krant), opent mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone opent vanzelf app store tijdens gebruik telegraaf app.
Hallo,
Sinds een goeie week zit ik nu met dit probleem. Tijdens het gebruik van de Telegraaf app (het lezen van de krant), opent mijn iphone 6 ineens de app store. En altijd met dezelfde app ervoor, nl.:Unbet Sports Betting. vreselijk irritant . Ik heb de laatste geïnstalleerde app's al verwijderd in de hoop dat dat helpt, maar helaas.. Heeft of weet iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb exact hetzelfde. Mega irritant
|
|
||||
|
||||
Iig is Unibet zwaar in overtreding; wedkantoren mogen (nog) geen reclame maken in NL ten koste van een vergunning in de toekomst.
Welke app store gebruik je, gewoon de Nl? |
|
|||
|
|||
Hallo,
ik gebruik idd gewoon de nl app store. |
|
|||
|
|||
De ellende is de laatste dagen achterwege gebleven. Laten we hopen dat het zo blijft
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Idd de laatste week is het bij mij ook achterwege gebleven... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad air open app-store vanzelf | Mirjand | iPad algemeen | 1 | 24-05-14 14:19 |
app store opent niet op iphone | uhans | iPhone Apps | 0 | 26-12-11 15:40 |
Sms-app (versturen) tijdens gebruik andere app | Romek | Jailbreak apps en thema's | 12 | 11-02-10 21:24 |
|
|