Zoek een soort macro app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste luitjes, Ik zoek een app die ik kan laten werken op de iphone en die dan weer functioneert als een soort macro. Een app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek een soort macro app
Beste luitjes,
Ik zoek een app die ik kan laten werken op de iphone en die dan weer functioneert als een soort macro. Een app die bijvoorbeeld je acties opneemt en later zelf kan afspelen (erg handig voor spellen bijvoorbeeld). In de cydia versie had je zoiets als autotouch. Is zoiets ook mogelijk voor een niet JB toestel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, dat kan niet zonder jailbreak.
Apps als Workflow en Launch Center Pro zitten op het randje van wat kan, maar daarmee kun je geen acties in spelletjes automatiseren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Ik zoek een app die om de dag!! een notificatie geeft. | coenheem | iPhone Apps | 5 | 22-01-13 23:10 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Een soort van MMS app. Zou dit kunnen met andere providers? | lakes | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-12-07 18:16 |
|
|