iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App Store: eBay (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16341-app-store-ebay.html)

dbreuning 15-07-08 17:49

App Store: eBay
 
Is er al bekend wanneer de eBay applicatie beschikbaar komt? Of is deze al beschikbaar voor andere landen en alleen nog niet voor Nederland? Graag een reactie.

absrnd 15-07-08 19:38

[poetst Glazen bol op]

ja...nee...misschien :?
deze wordt waarschijnlijk te gelijk beschikbaar met het Paypal APP. :D

.

Jelle Ages 15-07-08 19:49

Ik zie liever een Skype app

dbreuning 16-07-08 00:03

Hebben andere mensen hier nog nieuws over? Ik vind het toch wel een leuke app voor zover ik dat kon zien (tijdens de keynote bijv.).

Skype zou ook tof zijn! :-) Maar volgens mij staat in de voorwaarden van T-Mobile/providers dat je niet mag VoIPen enzo...

seagull 17-07-08 11:11

ebay
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dbreuning (Bericht 143001)
Is er al bekend wanneer de eBay applicatie beschikbaar komt? Of is deze al beschikbaar voor andere landen en alleen nog niet voor Nederland? Graag een reactie.

In de app store is al wel garagebuy. Dit is in ieder geval de eerste applicatie, die met ebay werkt.

dbreuning 17-07-08 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door seagull (Bericht 144380)
In de app store is al wel garagebuy. Dit is in ieder geval de eerste applicatie, die met ebay werkt.

Thanks maar ik was echt erg benieuwd naar die eBay applicatie en hoopte dat iemand hier meer info over zou hebben waarom die niet beschikbaar is in de NL App Store.

Matthi 17-07-08 12:00

Dan download je hem toch gewoon via de us store.. Ebay werkt perfect bij mij.. Voor skype moet je truphone downloaden.. Werkt perfect!

seagull 17-07-08 12:17

ebay
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi (Bericht 144432)
Dan download je hem toch gewoon via de us store.. Ebay werkt perfect bij mij.. Voor skype moet je truphone downloaden.. Werkt perfect!

Met een NL-account kun je die applicatie voorzover ik kan nagaan niet downloaden. Of heeft iemand een andere oplossing?

Matthi 17-07-08 13:02

Us account aanmaken.. Is in 5min gebeurt..

forum.bericht 17-07-08 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi (Bericht 144502)
Us account aanmaken.. Is in 5min gebeurt..

Als je een US CC hebt.

Matthi 17-07-08 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 144588)
Als je een US CC hebt.

Neen, ook niet.. Gewoon uitloggen, onderaan klikken op United States Store, dan een nieuw account aanmaken. Bij betalingsgegevens, naast Visa, Mastercard,.. zal je None zien staan. Dit vink je dan aan.

Je moet er wel voor zorgen dat je vb. New York invult, met bijpassende zipcode, maar dat vind je direct in google.

En dan kan je beginnen downloaden van de app store.

ps: je zal wel een nieuw emailadres moeten aanmaken/ingeven.

dbreuning 17-07-08 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi (Bericht 144595)
Neen, ook niet.. Gewoon uitloggen, onderaan klikken op United States Store, dan een nieuw account aanmaken. Bij betalingsgegevens, naast Visa, Mastercard,.. zal je None zien staan. Dit vink je dan aan.

Je moet er wel voor zorgen dat je vb. New York invult, met bijpassende zipcode, maar dat vind je direct in google.

En dan kan je beginnen downloaden van de app store.

ps: je zal wel een nieuw emailadres moeten aanmaken/ingeven.

Ok dan thanks! Zal even kijken of dat gaat lukken. Thanks voor de tips.

seagull 17-07-08 14:50

ebay
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi (Bericht 144595)
Neen, ook niet.. Gewoon uitloggen, onderaan klikken op United States Store, dan een nieuw account aanmaken. Bij betalingsgegevens, naast Visa, Mastercard,.. zal je None zien staan. Dit vink je dan aan.

Je moet er wel voor zorgen dat je vb. New York invult, met bijpassende zipcode, maar dat vind je direct in google.

En dan kan je beginnen downloaden van de app store.

ps: je zal wel een nieuw emailadres moeten aanmaken/ingeven.

Datgene gedaan wat je hebt aangegeven. Alleen ik krijg slechts een scherm met betalingsmogelijkheden - zonder none. Paypal vervolgens geprobeerd, maar die moet ook gekoppeld zijn aan een US-rekening.

zedzed1 17-07-08 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door seagull (Bericht 144618)
Datgene gedaan wat je hebt aangegeven. Alleen ik krijg slechts een scherm met betalingsmogelijkheden - zonder none. Paypal vervolgens geprobeerd, maar die moet ook gekoppeld zijn aan een US-rekening.

Ik kan ook nergens none kiezen. Kan iemand de oplossing geven?

Matthi 17-07-08 15:29

Lang leve Google! :D

Hier staat alles uitgelegd. Als je een Redeem Code gebruikt krijg je nog eens 34liedjes gratis van de iTunes Store.

How to get a US iTunes account - free! - MacTalk Forums

zedzed1 17-07-08 15:52

Super bedankt!!!

Werkt perfect hier!!!

seagull 17-07-08 16:04

ebay
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zedzed1 (Bericht 144680)
Super bedankt!!!

Werkt perfect hier!!!

Sluit me hier bij aan.

Matthi 17-07-08 16:11

Graag gedaan :p eBay App is trouwens echt handig! Heel overzichtelijk!

dbreuning 17-07-08 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi (Bericht 144660)
Lang leve Google! :D

Hier staat alles uitgelegd. Als je een Redeem Code gebruikt krijg je nog eens 34liedjes gratis van de iTunes Store.

How to get a US iTunes account - free! - MacTalk Forums

Zo jij hebt jezelf zojuist ff goede karma bezorgd! THANKS!

forum.bericht 18-07-08 00:37

Waarom zo moeilijk?

Ik kan zo vanaf de NL site Garagebuy downloaden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.