App Store: eBay discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al bekend wanneer de eBay applicatie beschikbaar komt? Of is deze al beschikbaar voor andere landen en alleen nog niet voor Nederland? Graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Store: eBay
Is er al bekend wanneer de eBay applicatie beschikbaar komt? Of is deze al beschikbaar voor andere landen en alleen nog niet voor Nederland? Graag een reactie.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
[poetst Glazen bol op]
ja...nee...misschien :? deze wordt waarschijnlijk te gelijk beschikbaar met het Paypal APP. . |
|
||||
|
||||
Ik zie liever een Skype app
|
|
|||
|
|||
Hebben andere mensen hier nog nieuws over? Ik vind het toch wel een leuke app voor zover ik dat kon zien (tijdens de keynote bijv.).
Skype zou ook tof zijn! Maar volgens mij staat in de voorwaarden van T-Mobile/providers dat je niet mag VoIPen enzo... |
|
|||
|
|||
ebay
In de app store is al wel garagebuy. Dit is in ieder geval de eerste applicatie, die met ebay werkt.
|
|
|||
|
|||
Thanks maar ik was echt erg benieuwd naar die eBay applicatie en hoopte dat iemand hier meer info over zou hebben waarom die niet beschikbaar is in de NL App Store.
|
|
|||
|
|||
Dan download je hem toch gewoon via de us store.. Ebay werkt perfect bij mij.. Voor skype moet je truphone downloaden.. Werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
ebay
|
|
|||
|
|||
Us account aanmaken.. Is in 5min gebeurt..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neen, ook niet.. Gewoon uitloggen, onderaan klikken op United States Store, dan een nieuw account aanmaken. Bij betalingsgegevens, naast Visa, Mastercard,.. zal je None zien staan. Dit vink je dan aan.
Je moet er wel voor zorgen dat je vb. New York invult, met bijpassende zipcode, maar dat vind je direct in google. En dan kan je beginnen downloaden van de app store. ps: je zal wel een nieuw emailadres moeten aanmaken/ingeven. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ebay
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kan ook nergens none kiezen. Kan iemand de oplossing geven?
|
|
|||
|
|||
Lang leve Google!
Hier staat alles uitgelegd. Als je een Redeem Code gebruikt krijg je nog eens 34liedjes gratis van de iTunes Store. How to get a US iTunes account - free! - MacTalk Forums |
|
|||
|
|||
Super bedankt!!!
Werkt perfect hier!!! |
|
|||
|
|||
ebay
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan eBay App is trouwens echt handig! Heel overzichtelijk!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarom zo moeilijk?
Ik kan zo vanaf de NL site Garagebuy downloaden. |
Labels |
app store, ebay app, iphone 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ebay en Paypal app | chriko | Archief | 1 | 14-08-08 21:26 |
|
|