Geschikte foto-scan-app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben bezig een grote hoeveelheid (oude, dus niet-digitale) foto's te scannen om ze op een cloud op te slaan. Dit ging lange tijd uitstekend met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geschikte foto-scan-app
Ben bezig een grote hoeveelheid (oude, dus niet-digitale) foto's te scannen om ze op een cloud op te slaan. Dit ging lange tijd uitstekend met Scannable, totdat deze (na een update?) vervelende kuren ging vertonen. Sindsdien zoek ik een alternatief. Heb Scanner Pro (te veel handelingen per foto) en Office Lens (omslachtig, als je veel fotos wil uploaden) geprobeerd maar echt lekker werkt dat niet.
Scanbot lijkt me op zich een uitstekende optie maar hij maakt van alles pdf-files en dus geen jpg. (Mogelijk doe ik iets fout maar een goede uitleg vind ik nergens) Heeft iemand nuttige suggesties? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb inmiddels ontdekt dat Scanbot een instelling kent waarbij de fotoscans automatisch naar de fotos-map wordt gezonden. Opgelost dus. Onderwerp kan afgesloten worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is Airport Time Capsule een geschikte NAS/router | Rks | iPad algemeen | 7 | 25-08-14 22:15 |
quick scan app geeft foute informatie | walibieke | iPhone Apps | 1 | 12-08-13 17:13 |
Beste / meest geschikte "kookboek" App voor mij? | PalmBeer | iPhone Apps | 2 | 12-10-10 18:23 |
Database app met Scan barcode | Jurry80 | iPhone Apps | 2 | 22-05-10 02:53 |
|
|