App met vaste notities discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een leerkracht op een school waar we veel observeren en registreren. Aangezien de groepen groter worden en er meer gesignaleerd moet worden overwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App met vaste notities
Ik ben een leerkracht op een school waar we veel observeren en registreren. Aangezien de groepen groter worden en er meer gesignaleerd moet worden overwerk ik mezelf vaak met administratie gegevens.
Nu ben ik op zoek naar een app waarin ik notities kan maken. Die zijn er al wel, maar ik ben op zoek naar iets specifieks en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Graag zoek ik een app waar in ik een vaste notitie kan maken waarbij ik dingen aan kan klikken. BV: Kind : A Datum: (kan ik los wel invullen) Werkhouding: GOED / RUIM VOLDOENDE / VOLDOENDE / MATIG / ONVOLDOENDE Taal: GOED / RUIM VOLDOENDE / VOLDOENDE / MATIG / ONVOLDOENDE Rekenen: GOED / RUIM VOLDOENDE / VOLDOENDE / MATIG / ONVOLDOENDE Ik weet dat in microsoft internetpagina's aangemaakt kunnen worden waarbij je opties kan aanvinken. Het verbaasd me dat deze ontwikkelingen met de media nog niet in de klas zijn op het moment. Weten jullie een app waarbij dit mogelijk is om te creëren? Met vriendelijke groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de standaard Notities app in (het toekomstige) iOS 9 zou dat moeten lukken:
iOS 9 Notities-app: Geheugensteuntje, tekenblok en meer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om notities te delen met andere telefoon | Rikny | iPhone Apps | 2 | 19-03-13 09:39 |
|
|