Website icoontjes, help plz discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Lui, Dit keer gaat mijn topic over die website/bookmark icoontjes. Ik had namelijk laatst mijn eigen website opgeslagen naar mijn summerboard. En dat icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Website icoontjes, help plz
Hey Lui,
Dit keer gaat mijn topic over die website/bookmark icoontjes. Ik had namelijk laatst mijn eigen website opgeslagen naar mijn summerboard. En dat icoontje bevalt me eigenlijk wel. Is er een manier om dit icoontje van mijn iPhone naar mijn PC toe te krijgen? Met winscp ofzo? (ik heb het geprobeert met een screenshot van mijn summerboard, maar dat werkt echt niet ) Is er een plek waar iPhone die icoontjes opslaat? Bedankt ^^ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
Favicon bedoel je?
|
|
||||
|
||||
Je zou de icoon kunnen proberen na te maken..
Net zoals ik met mijn iQuote afbeelding heb gedaan, is namelijk ook geen echte icon. Maar dan zul je wel enig verstand moeten hebben van Photoshop (en photoshop hebben ) |
|
|||
|
|||
Sorry vraag verkeerd gelezen...
|
|
||||
|
||||
Als het goed is moet dat wel lukken ja!
Het is toch gewoon een webclip? Die vind je m.b.v. van WinSCP hier: var/mobile/library/webclips |
|
|||
|
|||
jah, ik bedoel die favicon. Webclips, hmmmm. Daar ga ik eens even kijken. Bedankt ^^
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
summerboard icons, website icoontjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help me plz! | harry907 | iPhone Apps | 3 | 31-08-10 15:22 |
plz help | linda12485 | iPhone algemeen | 0 | 13-07-10 00:55 |
Help plz | Ipot | Archief | 3 | 04-06-09 10:04 |
Beetje help plz | Ericos | Unlock [archief] | 3 | 28-05-08 00:15 |
|
|