//

Idownloader weg uit Appstore

Idownloader weg uit Appstore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik via iCloud mijn Back-up terug heb gezet op iPad en op iPhone update heb gedaan naar iOS 9 is de app idownliader verdwenen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-15, 23:32
nyeko nyeko is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 6
Exclamation Idownloader weg uit Appstore

Nadat ik via iCloud mijn Back-up terug heb gezet op iPad en op iPhone update heb gedaan naar iOS 9 is de app idownliader verdwenen en ook niet meer in app store terug te vinden

Iemand hier een oplossing voor? Want zie dat er geen enkel andere app is om iets te downloaden van YouTube
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-15, 01:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Om te beginnen zijn er veel apps ze die youtube kunnen downloaden.
Beetje zoeken e en u fantasy gebruiken als je bij zoeken iets ingeeft .
Maar er zijn er heel wat ze, alleen goed nagaan of je een goeie vind.

Geloof me ; ik ben ook pissed ze, hoeveel geld ik voor noppes aan oa games enzo gegeven heb,ppfff. Hopla, opeens zijn x tal weg.

Dungeon hunter 1 en 2 , streets of rage en nog een hele boel andere games nimmer te vinden, dan heb ik zoiets van wrm heb ik daar dan telkens voor betaald?
Ik koop niet veel apps meer, af en toe eens als het een echt nuttige of goeie is.
Voor de rest veel minder aankopen hier, ik wacht wel tot ze gratis zijn of max 0,99 euro staan.
  #3  
Oud 04-10-15, 01:37
nyeko nyeko is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Om te beginnen zijn er veel apps ze die youtube kunnen downloaden.
Beetje zoeken e en u fantasy gebruiken als je bij zoeken iets ingeeft .
Maar er zijn er heel wat ze, alleen goed nagaan of je een goeie vind.

Geloof me ; ik ben ook pissed ze, hoeveel geld ik voor noppes aan oa games enzo gegeven heb,ppfff. Hopla, opeens zijn x tal weg.

Dungeon hunter 1 en 2 , streets of rage en nog een hele boel andere games nimmer te vinden, dan heb ik zoiets van wrm heb ik daar dan telkens voor betaald?
Ik koop niet veel apps meer, af en toe eens als het een echt nuttige of goeie is.
Voor de rest veel minder aankopen hier, ik wacht wel tot ze gratis zijn of max 0,99 euro staan.

Ook me eigen fout, had ook Back-up moeten maken op Mac in iTunes ipv enkel op iCloud anders had ik de ipa file nog gehad, enkel gaat dat niet altijd op sommige apps werken niet meer naar iOS update en dan geb hè ook niks meer aan oude ipa file.

En ik heb gekeken naar andere programma's om filmpjes te downloaden maar ook die links zijn dood naar Appstore lijkt wel of alle download apps verwijderd zijn

Ik gebruikte het om filmpjes van Facebook af te halen die ik leuk vond en idownliader pro was echt super
  #4  
Oud 08-02-17, 23:32
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Quote: 'Ik gebruikte het om filmpjes van Facebook af te halen die ik leuk vond en idownliader pro was echt super'.

Heb jij misschien ondertussen een andere app hiervoor gevonden?
Dan hoor ik het graag.
  #5  
Oud 08-02-17, 23:47
nyeko nyeko is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Quote: 'Ik gebruikte het om filmpjes van Facebook af te halen die ik leuk vond en idownliader pro was echt super'.

Heb jij misschien ondertussen een andere app hiervoor gevonden?
Dan hoor ik het graag.


Helaas niet nee
  #6  
Oud 19-03-17, 12:33
bhan bhan is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had een appje waarmee ik allerlei filmpjes kon downloade maar als je nu in de appstore gaat zoeken kom je niks meer tegen dat echt lijkt te werken. Ik ben gaan zoeken op internet en kwam wel apps tegen die hiervoor werden aangeraden, maar alleen verkrijgbaar via de amerikaanse app store

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...iGMzagSzQOmp2w
Reageren

Labels
idownliader, youtube



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iDownloader PRO frangoud82 iPhone Apps 1 07-09-13 17:43
IPC app weg uit appstore? ghans1965 iPhone Apps 3 06-10-12 10:07
Appstore App weg? The_Umpire iPhone Apps 4 22-01-11 16:12
Appstore App weg? The_Umpire Archief 1 17-12-10 19:36
Apps appstore weg. remystorm iPhone Apps 2 01-01-10 22:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.