Update iconen niet meer zichtbaar, lege iconen in updates discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik kijk voor updates voor mijn geïnstalleerde apps, dan zijn de iconen leeg. Via de app-store en dan bij updates De iconen zijn grijs. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update iconen niet meer zichtbaar, lege iconen in updates
Als ik kijk voor updates voor mijn geïnstalleerde apps, dan zijn de iconen leeg. Via de app-store en dan bij updates
De iconen zijn grijs. Als je de update installeerd, zijn ze wel goed op het homescherm. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al een hard reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik ook al geprobeerd
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook last van. Mijn vriendin die een Iphone 6 heeft ook.
Zij heeft IOS 9.0.2 erop staan. Ik op mijn 6S ios 9.1 beta 4. |
|
|||
|
|||
Je bent niet de enige. Ik denk dus dat een wijdverspreid probleem is.
Het gebeurt ook alleen met updates vanaf 9 oktober. https://discussions.apple.com/thread/7272306#29085142 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, iedereen bedankt voor de terugkoppeling.
Nog iets anders wat ik gevonden heb, als ik een reservekopie van mijn iPhone 6 maak met iTunes, dan zie ik mijn geïnstalleerde apps niet in iTunes verschijnen onder de "A" en dan bij "mijn Apps " Is dit ook iets wat bij andere bekend voorkomt, sinds IOS9 (9.0.2) en de laatste versie van iTunes ? Ik heb iTunes en QuickTime al een keer volledig verwijderd. Laatst gewijzigd door yermolai; 12-10-15 om 09:56. Reden: meer uitleg |
|
|||
|
|||
Vandaag 2 updates gehad en daarvan staan de iconen er wel weer in.
Alleen van 9 en 10 oktober heb ik geen icoontjes, wel op het hoofdscherm. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Status Bar Iconen en blanco iconen | Emrulez | Jailbreak | 0 | 08-02-13 17:25 |
Iconen uit mappen na apps update of install | dennuzz | Jailbreak apps en thema's | 17 | 05-01-12 01:46 |
Na customise geen iconen meer?? | octopus | iPhone algemeen | 2 | 15-01-08 13:33 |
|
|