Onjuiste weergave ongelezen mail op Iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone heb ik de app 'mail' staan. Deze app staat ook op mijn ipad en via outlook.com log ik ook via de website ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onjuiste weergave ongelezen mail op Iphone
Op mijn iphone heb ik de app 'mail' staan. Deze app staat ook op mijn ipad en via outlook.com log ik ook via de website vaak in. Op mijn telefoon blijft de app aangeven dat ik 1 ongelezen mail in mijn Postvak IN heb staan. Mijn mailbox is helemaal leeg waardoor dat onmogelijk is. Heb via diverse pogingen geprobeerd te achterhalen waarom de app dit aangeeft maar kom hier niet achter. Op mijn Ipad en via de website wordt keurig 0 ongelezen berichten aangegeven.
Iemand enig idee?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer eens een harde reset.
En anders eens je mailaccount verwijderen en vervolgens weer opnieuw erop zetten. |
|
|||
|
|||
Met het verwijderen van het account is het gelukt. Bedankt!
|
Labels |
app, bug, mail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail: prullenbak leeg maar er blijft 1 ongelezen mail in staan | JanG | iPhone algemeen | 9 | 31-05-16 21:28 |
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. | conquistadorr | Jailbreak | 0 | 22-06-11 19:18 |
Ongelezen mail in lege postbus | Brandius | iPhone algemeen | 4 | 02-05-11 21:35 |
Ongelezen mail niet te zien (exchange) | MissMaple | iPhone algemeen | 2 | 07-06-10 08:33 |
stopzetten automatisch verwijderen ongelezen mail | legoleek | iPhone algemeen | 10 | 12-08-09 18:30 |
|
|