Alternatief voor Mail+ for Outlook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn werkgever geeft standaard geen toegang tot de exchange servers vanaf mobiele apparaten om mail en agenda te gebruiken, helaas. De enige app die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief voor Mail+ for Outlook
Mijn werkgever geeft standaard geen toegang tot de exchange servers vanaf mobiele apparaten om mail en agenda te gebruiken, helaas. De enige app die ik tot nu heb gevonden waarmee het wel mogelijk is om toegang te krijgen tot mijn exchange mail en agenda is de app Mail+ for Outlook. Alleen daarin kan ik dan weer niet mijn prive mail accounts (imap, gmail) in opnemen.
Heb al veel apps geprobeerd, maar nog geen goede vervanger gevonden. Het nieuwe Spark geeft wel toegang tot mijn exchange mail, maar dan weer niet tot de exchange agenda..... Heeft iemand tips voor een app die hetzelfde omgaat met exchange als Mail+, maar die ook andere accounts accepteert? Toegang tot zowel mail als agenda (werk en prive) is een must! Alvast dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik neem even aan dat je OWA al geprobeerd hebt? Of wil je perse een (1) app waarin je al je verschillende mailaccounts kunt gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ik zoek idd 1app waarin ik alle accounts kwijt kan
|
|
|||
|
|||
Even terugkomend op dit draadje (was even zoeken). Vandaag is de pro versie van deze app gratis.
Misschien iets voor je? MailTime Pro - Email Messenger for Gmail, Hotmail, Yahoo, and IMAP Mail by MailTime https://appsto.re/nl/55bh9.i |
Labels |
exchange, imap, login |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor gmail en apple mail dat pusht? | MCNO | iPhone algemeen | 26 | 13-12-15 13:39 |
Mail+ voor outlook | FreBo1958 | iPhone Apps | 0 | 11-01-14 13:38 |
Alternatief voor Mail??? | Luistervinkje | iPhone Apps | 0 | 17-11-13 23:11 |
Alternatief voor mail app | Raymond1975 | iPhone Apps | 2 | 26-05-11 17:39 |
Windows: Alternatief voor Outlook | wli | Desktop-applicaties | 2 | 06-03-08 13:59 |
|
|