Einde van Click and Buy discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Ik kreeg zojuist een mailtje van Click & Buy dat zij per 30-04-2016 stoppen. Wat is een goed alternatief? Want ik vond het altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Einde van Click and Buy
Hello,
Ik kreeg zojuist een mailtje van Click & Buy dat zij per 30-04-2016 stoppen. Wat is een goed alternatief? Want ik vond het altijd wel makkelijk met aankopen. Werd gewoon van m'n rekening afgeschreven, zonder dat ik losse kaarten moest halen (soort van PayPal eigenlijk)..
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien dat je hier wat kan vinden. Zoeken in die zoek balk naar: Click & Buy
Link: iPhone Apps - AlternativeTo.net
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn Laatst gewijzigd door niven10; 22-01-16 om 22:16. Reden: Meer info |
|
||||
|
||||
Gewoon af en toe online wat iTunes tegoed op je account storten. Zijn regelmatig in de aanbieding ( ook digitaal bij Hema).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
van Click & Buy naar iTunes kaarten | Nebulous | Koopinformatie Nederland | 3 | 19-09-15 11:41 |
click and buy opheffen van apple id | msystem | iPhone algemeen | 2 | 09-12-12 13:31 |
Hoe geld terug van Click and Buy | Fabidou | iPhone algemeen | 8 | 19-10-12 12:53 |
Windows: Click and buy | Giovanca | iTunes | 8 | 07-10-10 22:30 |
click and buy | callmeHK | Archief | 1 | 06-04-09 20:05 |
|
|