"iTunes en App Store" vermist discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatst heb ik via iTunes op de MacBook een app gedownload in de veronderstelling dat deze dus automatisch naar m'n iPhone (6S) doorgezet zou worden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
"iTunes en App Store" vermist
Laatst heb ik via iTunes op de MacBook een app gedownload in de veronderstelling dat deze dus automatisch naar m'n iPhone (6S) doorgezet zou worden. Ik kreeg echter een melding dat ik die 'Automatische downloads' aan moest zetten.
Wetende dat dit via 'Instellingen > iTunes en App Store' aangezet moet worden ging ik die stappen volgen. Echter.. aangekomen bij 'Instellingen' zag ik tot mijn grote verbazing dat ik nergens 'iTunes en App Store' kon vinden Normaliter staat deze aangegeven onder 'iCloud', maar bij mij.. niks te bekennen. Wie weet hoe ik dit weer terug krijg?? iPhone 6S (twee weken geleden gehaald, iCloud reservekopie teruggezet) iOS 9.3.1. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Steeds "Aanmelden bij de iTunes Store" | robtoo | iTunes | 2 | 03-07-15 15:51 |
app "app store" verdwenen, beperkingen "aan" code vergeten? wat nu | Fonzy666 | iPhone Apps | 5 | 14-10-14 22:50 |
Hulp bij "Verbinding met iTunes Store mislukt" | DennisBeverloo | iPhone algemeen | 8 | 12-10-12 21:31 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Web applicatie als een echte "App Store app" opstarten | S¡mon | iPhone Apps | 0 | 19-09-09 15:09 |
|
|