Google foto's automatisch uploaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Al een tijdje loop ik te stoeien hier mee. Ik heb 'back-up maken' aanstaan, echter doet de app dat alleen wanneer ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google foto's automatisch uploaden
Beste allemaal,
Al een tijdje loop ik te stoeien hier mee. Ik heb 'back-up maken' aanstaan, echter doet de app dat alleen wanneer ik de app daadwerkelijk open. Kan ik dit zo instellen dat hij automatisch (op de achtergrond) foto's upload wanneer die Wi-Fi heeft? Zodat ik altijd zekerheid heb dat er een back up is wanneer ik een foto maak? Ik hop dat jullie mij kunnen helpen Groetjes, Lydia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij (maar correct me when i'm wrong) mag geen enkele app op de achtergrond dit uit zichzelf doen. Misschien icloud photo library wel, maar google/dropbox/onedrive allemaal niet.
|
|
|||
|
|||
Ah oke, ik dacht dat je dat zelf kon bepalen, ergens kon instellen. Dan zal dat wel niet! Jammer. Dat wordt memo's zetten om de app telkens te openen haha
Bedankt voor je reactie! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|