Na update wil app toegang tot adresboek !?! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de nieuwste update (4.0.7) van de de app working-dog vraagt hij toegang tot je adresboek... als je geen toestemming geeft blokkeert de app! Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Na update wil app toegang tot adresboek !?!
Na de nieuwste update (4.0.7) van de de app working-dog vraagt hij toegang tot je adresboek... als je geen toestemming geeft blokkeert de app!
Heb al nagevraagd bij de ontwikkelaar, kreeg een flauw antwoord: To link directly with more working-dog contacts we have decided to go this way. This is this is a one-time lookup of contacts.Mag dit wel van Apple? Ik wou het nakijken, geen idee waar te beginnen... Er staat een artikel op iCulture: toegang-tot-je-iphone-adresboek-wie-waarom-en-wat-kun-je-doen/" maar dat is uit 2012 en geeft geen antwoorden... Laatst gewijzigd door tratra; 15-08-16 om 15:20. Reden: link stuk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja, dat snap ik, maar als je geen toegang geeft dan blokkeert de app en is niet meer te gebruiken. Vind ik een beetje raar...
Volgens mij doen de meeste apps dan gewoon met minder functionaliteit verder, dat had ik eigenlijk ook verwacht. |
Labels |
appupdate whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na iOS6 update geen toegang tot amerikaanse app/itunes store | tomabrok | iPhone algemeen | 0 | 23-09-12 21:11 |
|
|