Photo vault bestanden terughalen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Photo vault crashte. App opnieuw oogestart, moest nieuw wachtwoord aanmaken. Gevolg :map is leeg. kan niet meer bij mijn foto's. Bij opslag beheer zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Photo vault bestanden terughalen
Photo vault crashte. App opnieuw oogestart, moest nieuw wachtwoord aanmaken. Gevolg :map is leeg. kan niet meer bij mijn foto's. Bij opslag beheer zie ik dat de app 6gb groot is dus de foto's staan er nog wel in. Bij recensies van deze app heeft iemand het over een computerprogramma waarmee je verborgen bestanden kan zien in je iphone. Weet iemand hoe ik deze foto's terug krijg of hoe dat computerpgramma heet ?
Iphone 6s Windows 7 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dictafoon iphone verwijderde bestanden terughalen | kjmoss | iPhone algemeen | 2 | 28-04-12 18:39 |
iPhone 3G overleden, bestanden terughalen? | Tunix | iPhone algemeen | 3 | 13-08-10 11:49 |
Bestanden terughalen, verplicht herstel | denni | iPhone algemeen | 0 | 14-09-08 18:21 |
|
|