Lastpass synchroniseren tussen IOS en OS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Macbook heb ik Lastpass geïnstalleerd en dat werkt prima. Daar ik nu ook deze wachtwoorden met mijn Iphone 5, versie besturingssysteem 10.1.1 wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lastpass synchroniseren tussen IOS en OS
Op mijn Macbook heb ik Lastpass geïnstalleerd en dat werkt prima. Daar ik nu ook deze wachtwoorden met mijn Iphone 5, versie besturingssysteem 10.1.1 wil synchroniseren, heb ik Lastpass voor IOS geïnstalleerd. Het lukt mij echter niet dat Lastpass automatisch het wachtwoord ophaalt bij het inloggen op een site. Op mijn Macbook lukt dat wel. Wat moet ik hiervoor aan de instellingen van mijn Iphone aanpassen om dat voor elkaar te krijgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar heb je Lastpass toch niet voor nodig. Wat jij wil werkt perfect met de standaard iCloud Keychain (Sleutelhanger?).
|
|
|||
|
|||
Staan mijn Lastpass wachtwoorden op mijn Macbook dan ook in de sleutelhanger van Icloud?
|
|
||||
|
||||
LastPass kan wachtwoorden niet rechtstreeks invullen in iOS; daar heb je hun extensie voor nodig:
https://helpdesk.lastpass.com/nl/las...le/ios/#tab-t2
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan sinds iOS 7 geen muziek meer synchroniseren tussen PC en iPhone 5 | mhuisman1990 | iPhone algemeen | 27 | 24-02-14 19:41 |
Berichtencentrum synchroniseren tussen iOS apparaten | RBRCH | iPhone algemeen | 2 | 02-10-12 23:31 |
|
|