//

iBooks laadt geen epubs meer

iBooks laadt geen epubs meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam er gisteren achter dat iBooks geen epubs meer kan lezen. Hij opent ze wel, maar hij blijft maar laden. Als ik iBooks geforceerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-17, 10:44
pfranze78 pfranze78 is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 2
Standaard iBooks laadt geen epubs meer

Ik kwam er gisteren achter dat iBooks geen epubs meer kan lezen. Hij opent ze wel, maar hij blijft maar laden. Als ik iBooks geforceerd afsluit en opnieuw start laadt hij wel een klein gedeelte van de epub, maar als je verder gaat bladeren, loopt hij weer vast.

Dit probleem heb ik op een iPhone SE (IOS 10.3.2). Boeken download ik via Safari (bol.com) en geef aan dat Safari deze met iBook moet openen. Ik heb het nog niet via iTunes geprobeerd, maar dit heeft wel altijd zo gewerkt zonder problemen. PDF documenten gaan overigens wel goed.


Ik heb het toestel gereset naar fabrieksinstellingen (Wis alle inhoud en instellingen) in de hoop dat het probleem dan opgelost zou zijn, maar helaas, het probleem is nog steeds aanwezig. Gezocht op Google naar het issue, maar kon niets vinden.

Herkend iemand dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-17, 11:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pfranze78 Bekijk bericht
Herkend iemand dit probleem?
Yep! Lees het voorlaatste bericht in onderstaand topic:

https://*****************.nl/discussi...-iphone#latest
  #3  
Oud 10-07-17, 13:24
pfranze78 pfranze78 is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Yep! Lees het voorlaatste bericht in onderstaand topic:

https://*****************.nl/discussi...-iphone#latest
Dank je, ik duik er even in!
  #4  
Oud 21-07-17, 12:51
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Ik heb sinds een tijdje hetzelfde probleem met iBooks en nog geen oplossing gevonden. De iOS update 10.3.3 biedt ook geen verbetering.
Nu gebruik ik sinds deze week de bol.com kobo app zodat ik toch kan lezen, maar die synchroniseert weer niet tussen mijn iPhone en iPad. Schijnbaar moet dat wel kunnen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Iemand al een oplossing voor één of beide problemen?
__________________
Groetjes Lian
  #5  
Oud 21-07-17, 16:08
thombloem thombloem is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Vanmiddag met Apple support gebeld. De situatie is zo dat epub boeken gekocht bij Bol.com een beveiliging hebben die maakt dat het boek niet goed te lezen is in iBooks. Sterker nog andere boeken (bv ook de iMac Basishandleiding van Apple zelf) zijn ook niet meer goed te lezen als er zo’n pub boek in iBooks geopend is/ wordt. Pdf bestanden worden niet beïnvloed en kan je gewoon in iBooks lezen.
Het betreft dus een beveiliging waar iOS 10.3.2 en 10.3.3 “gevoelig” voor zijn. (Misschien is dat ook wel de bedoeling van Bol.com).
Bij verder uitproberen blijkt bij mij dat de iMac met Mac OS Sierra er geen last van heeft, ook niet na de update naar 10.12.6.
Zelfs mijn oude en zeer trage iPad-2 met iOS 9.3.5 heeft er geen last van.
Ben benieuwd hoe dat bij iOS11 zal zijn, maar daar kon de mijnheer van Apple support niets over zeggen
  #6  
Oud 21-07-17, 16:27
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Bedankt voor je duidelijke uitleg. We wachten dan iOS 11 maar af
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iBooks kokkie44 iCloud 0 30-03-16 20:24
iBooks en PDF eugje iPad algemeen 1 21-12-10 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.