outlook en aganda synchroniseren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag , Sinds kort heb ik outlook op mijn werk. En mijn mail werkt prima op mijn telefoon. Echter mijn agenda synchroniseert niet of pas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
outlook en aganda synchroniseren
Goedemiddag ,
Sinds kort heb ik outlook op mijn werk. En mijn mail werkt prima op mijn telefoon. Echter mijn agenda synchroniseert niet of pas heel laat. Dus vanmorgen heb ik er een agendapunt in outlook gemaakt. Maar nu 5 uur later staat hij nog in geen 1 agenda app. Ik heb meerdere calendar apps. Ik heb de vinkjes aanstaan bij mijn werkmail adres. Ik weet het inmiddels niet meer. Mensen met ideeen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda's outlook 2013 en outlook 2013 synchroniseren via Itunes | Dirkteur | iPhone algemeen | 1 | 25-07-14 13:50 |
de hele aganda is leeg | jgeerards | iPhone algemeen | 1 | 19-09-11 18:20 |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Taken uit Outlook synchroniseren | WvO | iPhone algemeen | 19 | 16-09-09 21:34 |
Outlook synchroniseren one-way? | m-jay | iTunes | 4 | 23-02-08 12:20 |
|
|