Via iPhone gedownloade Apps verschijnen niet in iTunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al verschillende Apps gedownload, betalend en niet betalend. Nu heb ik het probleem dat ik de Apps die ik via mijn iPhone gekocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via iPhone gedownloade Apps verschijnen niet in iTunes
Ik heb al verschillende Apps gedownload, betalend en niet betalend. Nu heb ik het probleem dat ik de Apps die ik via mijn iPhone gekocht heb niet in iTunes zie verschijnen. De via iTunes gekochte apps synchroniseren dan wel weer mooi naar de iPhone...
Iemand een idee hoe ik dit gefixt krijg? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan je apps die je met de iPhone uit de App Store hebt gehaald naar je iTunes zetten...
meestal word dat wel gevraagd dacht ik, als je synchroniseert. anders rechter muis klik op je iPhone in iTunes en dan transfer purchases/aankopen overzetten
|
|||
|
|||
Ik heb net twee gratis apps gedownload. M'n iphone syncroniseert automatisch maar de programma's blijven onder programma's staan zonder dat ze op m'n iphone geplaatst worden. Wat vergeet ik te doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
P.S. bij checken blijkt dat als ik via de appstore apps probeer te downloaden die niet meer op mijn iphone staan, ze gemeld worden als 'geinstalleerd'. Oftewel: opnieuw downloaden lukt ook niet! Laatst gewijzigd door Timmeh_; 18-06-09 om 18:41. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes zet geen gedownloade apps over jaibreak mac/osx | smartbassie | iPhone Apps | 3 | 20-07-11 15:10 |
iPhone: Apps (Cydia en Appstore) verschijnen niet op springboard. | FreakyFlor | Jailbreak | 5 | 23-12-08 22:23 |
Gedownloade apps in itunes zetten | Maes39 | Archief | 3 | 23-10-08 00:06 |
gedownloade apps via itunes werken niet. | djowel | Archief | 2 | 16-07-08 00:34 |
|
|