//

Via iPhone gedownloade Apps verschijnen niet in iTunes

Via iPhone gedownloade Apps verschijnen niet in iTunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al verschillende Apps gedownload, betalend en niet betalend. Nu heb ik het probleem dat ik de Apps die ik via mijn iPhone gekocht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-08, 16:17
Deloux Deloux is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard Via iPhone gedownloade Apps verschijnen niet in iTunes

Ik heb al verschillende Apps gedownload, betalend en niet betalend. Nu heb ik het probleem dat ik de Apps die ik via mijn iPhone gekocht heb niet in iTunes zie verschijnen. De via iTunes gekochte apps synchroniseren dan wel weer mooi naar de iPhone...

Iemand een idee hoe ik dit gefixt krijg?

Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-08, 16:21
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

je kan je apps die je met de iPhone uit de App Store hebt gehaald naar je iTunes zetten...
meestal word dat wel gevraagd dacht ik, als je synchroniseert.
anders rechter muis klik op je iPhone in iTunes en dan transfer purchases/aankopen overzetten
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 18-06-09, 12:56
porsche porsche is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik heb net twee gratis apps gedownload. M'n iphone syncroniseert automatisch maar de programma's blijven onder programma's staan zonder dat ze op m'n iphone geplaatst worden. Wat vergeet ik te doen?
  #4  
Oud 18-06-09, 16:42
EricBremer EricBremer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porsche Bekijk bericht
Ik heb net twee gratis apps gedownload. M'n iphone syncroniseert automatisch maar de programma's blijven onder programma's staan zonder dat ze op m'n iphone geplaatst worden. Wat vergeet ik te doen?
Na de update naar 3.0 ben ik de nodige programma's kwijt die op mijn iphone stonden (gratis en gekochte apps uit de appstore). Ik zie ze echter nog allemaal in mijn iTunes staan, maar bij het synchroniseren komen ze toch niet op mijn iphone. Wat te doen?

P.S. bij checken blijkt dat als ik via de appstore apps probeer te downloaden die niet meer op mijn iphone staan, ze gemeld worden als 'geinstalleerd'. Oftewel: opnieuw downloaden lukt ook niet!

EDIT
Kennelijk waren enkel de icoontjes verdwenen. Opgelost door Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in. Nu is alles er weer (zichtbaar)!


Laatst gewijzigd door Timmeh_; 18-06-09 om 17:41. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes zet geen gedownloade apps over jaibreak mac/osx smartbassie iPhone Apps 3 20-07-11 14:10
iPhone: Apps (Cydia en Appstore) verschijnen niet op springboard. FreakyFlor Jailbreak 5 23-12-08 21:23
Gedownloade apps in itunes zetten Maes39 Archief 3 22-10-08 23:06
gedownloade apps via itunes werken niet. djowel Archief 2 15-07-08 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:33.