Download eerst gratis nu 80 cent. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister wou ik weer eens het leuke gratis spelletje BreakClassis gaan doen, Bleek dat hij nu -,79 kost en dat ik hem niet meer kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Download eerst gratis nu 80 cent.
Gister wou ik weer eens het leuke gratis spelletje BreakClassis gaan doen, Bleek dat hij nu -,79 kost en dat ik hem niet meer kon spele..
Wat nou als ik hem koop voor 80 cent. en ze verandere de prijs. Moet ik hem dan weer overnieuw kopen? Zelfde is me overkomen met een andere Break spel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
lijkt mij niet, misschien wel als je er een update van installeerd, maar hier weet hellaas niet veel van
en bij mij doet ie het nog steeds |
|
|||
|
|||
Bedoel je dat BreakClassis bij jou nog steeds werkt?
Bij mij niet meer en ik had bij recensies ookal bij iemand gezien dat hij niet meer werkte.. Nouja misschien weet iemand anders een oplossing |
|
|||
|
|||
ja bij mij werkt ie nog steeds.
raar dat ie het bij jouw dan niet meer doet |
|
|||
|
|||
Uit frustratie dat hij bij jou wel werkte iphone 2x gereset..
Gister ook al geprobeerd.. maar zonder resultaat. Nu was het wel met resultaat. Kan het spel inderdaad ook gewoon nog spelen Gelukkig.. |
|
||||
|
||||
Slimme strategie van de makers van dit spel.
|
|
||||
|
||||
Boeh, smerig!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Apple er wat tegen gedaan want ik zie hem niet meer in de top in de Appstore
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. | froos | Archief | 1 | 21-03-10 00:09 |
eerst betaald daarna gratis | jonathan1993 | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 19-12-08 22:04 |
OTB eerst syncen met itunes of eerst iplus gebruiken? | mikeymike33 | Archief | 1 | 24-03-08 20:13 |
|
|