//

Goodreader offload bestanden naar iCloud

Goodreader offload bestanden naar iCloud discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Weer eens een vraagje. Ik gebruik al een hele poos goodreader en ik heb daar redelijk wat bestanden in staan. Deze bestanden zijn vaak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-18, 14:10
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard Goodreader offload bestanden naar iCloud

Hallo. Weer eens een vraagje.

Ik gebruik al een hele poos goodreader en ik heb daar redelijk wat bestanden in staan. Deze bestanden zijn vaak bestanden die ik altijd bij me wil hebben.
Ik heb ook de sync met iCloud aan staan en dat werkt prima.
Helaas vind goodreader het een goed idee om de bestanden te offloaden naar iCloud en niet op de telefoon te laten staan. Dus ls je een bestand nodig hebt moet je dat iedere keer downloaden.
Dus zat ik net weer ergens dat ik een bestand nodig had en eerst over een zeer slechte verbinding moest gaan downloaden.
Goodreader support geeft alleen aan dat dit kan gebeuren als er geen ruimte op de telefoon vrij is, maar met 13gb op de telefoon en iets van 60gb op de iPad vrij moet dat geen probleem zijn.
Ik merkte ook dat de files app liet zien dat de bestanden geoffload zijn.
Ik kan echter alleen maar vinden dat je kan instellen dat hele apps geoffload worden van je toestel. Nergens kan ik vinden dat je alleen bestanden kan offloaden.

Weet iemand een manier om de bestanden constant op ie toestel te houden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iBook bestanden overzetten naar ICloud drive Snoo iCloud 4 22-11-17 11:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.