Favoriet bij niet storen komt niet door discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de "niet storen" functie dagelijks. De nummers bij favorieten komen telkens door met uitzondering van een nummer. Gezien het om,een vaste lijn gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Favoriet bij niet storen komt niet door
Ik gebruik de "niet storen" functie dagelijks. De nummers bij favorieten komen telkens door met uitzondering van een nummer. Gezien het om,een vaste lijn gaat heb ik de provider al gecontacteerd en die beweert dat het niet aan het nummer kan liggen. Heeft iemand hiermee ervaring of tips?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar is het bij nummers van een vaste lijn...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS12: welke optie voor niet oplichten scherm? (niet storen melding) | BillSplate | iPhone algemeen | 1 | 20-10-18 23:09 |
Niet storen via bluetooth werkt niet | brabant | iPhone Apps | 16 | 19-10-18 09:59 |
Bij:’Niet storen’, komt FaceTime wél door! | Fenny | iPhone algemeen | 2 | 05-02-18 23:23 |
Waarom werkt 'niet storen' functie niet? | Auti | iPhone algemeen | 5 | 02-03-13 10:59 |
|
|