//

Siri Shortcuts automatisch starten

Siri Shortcuts automatisch starten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Met siri shortcuts (opdrachten) kun je van alles automatiseren. Door dit woord, maakt het (voor mij) onmogelijk om een antwoord te vinden op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-18, 11:25
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard Siri Shortcuts automatisch starten

Hoi,

Met siri shortcuts (opdrachten) kun je van alles automatiseren. Door dit woord, maakt het (voor mij) onmogelijk om een antwoord te vinden op de vraag: hoe kun je een opdracht automatisch starten?

Voor zo ver ik nu weet, werkt het alleen als je een opdracht hebt gemaakt door de app te openen en dan op die knop te drukken of via een widget.

Maar ik wil dus dat als ik op een bepaalde GPS locatie ben, een opdracht gestart wordt. Of, om een bepaalde agenda punt begint.

Is dit mogelijk?

Laatst gewijzigd door callous; 02-12-18 om 12:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-18, 12:15
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

Oke... niemand weet het blijkbaar. Dus conclusie, je hebt niets aan Siri Shortcuts.

Jammer weer Apple!
  #3  
Oud 13-11-19, 15:54
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

Nog steeds niemand die dit probleem kent?
Ben ik dan écht de enige in de wereld waarbij “automation” van siri shortcuts niet automatisch werkt?

Nieuw voorbeeld, wellicht kan iemand dit reproduceren...
Ik maak een shortcut aan waarbij als ik connect met bluetooth(sena headset) dat dan de volume naar 100% moet gaan.

Echter, dit gebeurt dus niet. Het staat onder het kopje automation dus ik ga er vanuit dat er sprake is van automatisch... maar, niets is minder waar. Ook al heb ik niet op de optie aanstaan: vraag om uit te voeren
Krijg ik toch een notificatie om het uit te voeren. Dus het detecteert wel degelijk de connection en als ik erop tik, gaat de volume inderdaad naar 100%... maar dat moet dus automatisch gaan.

Evenals ik in OP zei; als ik op een locatie ben, moet hij automatisch op “niet storen” gaan. Ook dit werkt niet, krijg alleen de popup, dus gps werkt etc, maar ik MOET erop tappen om het “automatisch” te laten starten.

Please help me!
Ik heb ondertussen een iphone 11 pro, met hetzelfde probleem. Dus het is sowieso geen hardware probleem, wat dus eigenlijk zou moeten bevestigen dat werkelijk niemand dit automatisch zou moeten kunnen laten uitvoeren...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.