//

Eigen track & trace app

Eigen track & trace app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Al een tijdje ben ik op zoek naar een app, maar na lang zoeken op internet heb ik nog steeds niet gevonden wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-19, 18:16
djouryy djouryy is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 3
Standaard Eigen track & trace app

Hoi allemaal!

Al een tijdje ben ik op zoek naar een app, maar na lang zoeken op internet heb ik nog steeds niet gevonden wat ik zoek. Daarom probeer ik het via dit forum.

Het lijkt me erg makkelijk en tof om je vrienden/familie op de hoogte te houden van bepaalde vorderingen, door middel van een soort track & trace app. Mijn idee is om dan bepaalde stappen in te kunnen voeren en deze weg te werken, en dat vrienden dit kunnen volgen met behulp van een soort tijdlijn die bijgewerkt wordt aan de hand van mijn weggewerkte stappen.

Wat ik bedoel, zou ongeveer hetzelfde moeten werken als de track & trace functie van bijvoorbeeld PostNL of DHL, en/of de reisplanner van bijvoorbeeld NS of 9292. In ieder geval dat idee. Voor het gemak staat hieronder een voorbeeld van wat ik precies bedoel.



Ik heb werkelijk geen idee of een app als deze bestaat, of dat er een app bestaat die in de buurt komt van mijn idee. Hopelijk kunnen jullie me helpen!


Groet,
Youri
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobistar TRACK-N-TRACE uw reparatie maurader iPhone algemeen 1 18-03-12 10:21
Track & Trace app voor iPhone 4 Tenvox iPhone Apps 2 13-08-10 00:31
Heeft Pro-Assist track & trace? Vassili iPhone algemeen 8 18-03-09 16:26
Vraag over Track&Trace Jordy-W92 Archief 7 29-05-08 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.