Ifttt werkt niet goed op Iphone Xr discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iftttt op mijn Xr en de meeste applets werken zoals ze horen, maar er zijn applets die een notificatie geven en als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ifttt werkt niet goed op Iphone Xr
Ik heb iftttt op mijn Xr en de meeste applets werken zoals ze horen, maar er zijn applets die een notificatie geven en als je dan op de notificatie drukt krijg je alleen maar een error.
Ik heb dit niet op mijn Iphone 6s, kan het liggen aan dat iftttt niet helemaal compatibel is met de Xr? Het gaat bijvoorbeeld om de applet Space (met de error "request failed whith status 401"), Telegram en Twitter. Normaal moet je in de app zien wat in de notificatie staat, maar dat doet die helaas niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd helpt.
Nu hopen dat de bug die Ifttt laat crashen snel wordt verholpen en dat Ifttt mijn Fitbit gegevens naar Google Drive overzet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone 4s werkt niet goed | danny1997 | iPhone algemeen | 3 | 20-03-14 18:30 |
iPhone 5 nabijheidssensor die niet goed werkt? | ross | iPhone algemeen | 12 | 23-09-12 13:20 |
iPhone 4, werkt niet goed. | gon1234abcd | iPhone algemeen | 23 | 06-08-10 00:24 |
Hardware: De GPS en mijn iphone 3G werkt niet goed | erikroeier | iPhone Navigatie | 13 | 06-07-09 20:58 |
Iphone werkt niet goed | Larsmanson | Unlock [archief] | 8 | 31-03-08 18:29 |
|
|