iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   ClickandBuy (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/18846-clickandbuy.html)

pjotter1962 10-05-09 12:52

Als ik mijn C&B account open is itunes gemachtigd om betalingen af te schrijven. Als ik op itunes/quick links/account klik moet ik mijn WW en gebr. naam invoeren. Als ik dat gedaan heb krijg ik weer dezelfde melding als hierboven beschreven. Ik kan dus ook niet mijn accountgegevens raadplegen.

P.S. Heeft het soms te maken dat ik op vista draai? :confused:

Timmeh_ 10-05-09 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pjotter1962 (Bericht 285145)
Als ik mijn C&B account open is itunes gemachtigd om betalingen af te schrijven. Als ik op itunes/quick links/account klik moet ik mijn WW en gebr. naam invoeren. Als ik dat gedaan heb krijg ik weer dezelfde melding als hierboven beschreven. Ik kan dus ook niet mijn accountgegevens raadplegen.

P.S. Heeft het soms te maken dat ik op vista draai? :confused:

Vreemd.. Ik draai Mac OSX, dus weet verder niet van Vista met iTunes doet, maar lijkt me niet dat t daardoor komt..
Je zou bij Software in het Configuratiescherm iTunes kunnen deïnstalleren, opnieuw downloaden van de Apple-website en opnieuw installeren..

psv4ever 10-05-09 18:53

Nee ik heb ook Vista, het werkt nu prima. In het begin kwam het bij mij, dat niet kunnen downloaden en van die rare meldingen, dat ik in iTunes m´n computer niet gemachtigd had in tabblad Store.

pjotter1962 11-05-09 14:46

En hoe heb je dat opgelost ?

psv4ever 11-05-09 15:48

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...-itunes-73.jpg

Bovenin, Store openen en dan computer machtigen.

arian 18-11-09 16:11

aan melde itunes store,met clickandbuy lukt niet
 
Hallo.

hen zins kort een 3G.maar ik wil mijn aan melde bij itunes store.
het gaat voor de helft.ik doe het zoo ik vul alles in ,ik ga naar clickandbuy.
dat gaat ook goed,en van clickandbuy gaat hij naar de itunes store.
en daar gaat het fout,hij blijft daar maar wachten.
weet iemand daar een antwoord op.

Arian

De Generaal 18-11-09 16:17

// Samengevoegd

mitchelv 09-12-09 18:55

hallo goede avond

ik heb net een c&b account aangemaakt

nu geeft hij een nieuw venster aan met daarin dat hij aan het laden is na de itunes store alleen daar loopt hij op vast als ik dan vernieuw en dergelijke dan begint mijn i tunes wel iets te doen maar even later geeft hij een fout aan namelijk:
dat er een time out heeft voor gedaan

ik heb kwa dit niet echt zo heel veel verstand ik heb gewoon verbinding met me computer
wat is er verkeerd?

groet
mitchel

Barbra 19-09-10 21:22

Hallo!
Ik heb een paar dagen geleden een Click&Buy account aangemaakt. Ik heb alleen helaas nog steeds geen €0,01 ontvangen, dus heb ook nog geen bevestigingscode.
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je dit ontvangt? En kun je al aankopen doen in de iTunes Store vóór je deze bevestigingscode hebt ingevoerd zonder consequenties?
Groetjes, Barbra

Barbra 20-09-10 16:14

Heb intussen eindelijk de code ontvangen, maar nu zegt iTunes dat mijn creditcard wordt geweigerd.. Fijn..

KaiseRRuby 20-09-10 19:33

Ik heb ClickandBuy ingesteld, maar als ik iets wil kopen zegt hij, betaalmethode afgewezen.

Dan verwijst hij me door naar mijn iTunes account, en dan zeg hij: ClickandBuy wordt op dit apparaat niet ondersteund.

Meer mensen die dit hebben?

rocksnor 20-09-10 21:30

Ik heb het vandaag ook gemerkt. Ik wilde een appje kopen op m'n nieuwe iPhone maar kreeg dezelfde melding. Gratis apps kan ik wel gewoon aanschaffen op de iPhone maar betaalde niet. Ik heb er met m'n oude iPhone (firmware 3.1) en oudere iTunes versie, nog nooit last van gehad. Ik heb al jaren een click&buy account. Zou graag willen weten wat er aan te doen is.

levd 22-09-10 20:23

ik heb er ook last van.... iemand enig idee..?

Jean72 23-09-10 01:03

Ik heb het probleem ook....
Is dus een issue voor meerderen blijkt nu.
Ik heb een mail gestuurd naar support.

Jean72 24-09-10 11:01

Nog niks geen gehoord van Apple...
Lukt hier nog steeds niet (dus)

Cesc 07-10-10 23:12

*** Apple, mijn c&b werkt al bijna een maand niet

michel198426 12-10-10 10:48

even een paar vraagjes, ik zie dat veel mensen problemen hebben met C&B reden voor mij dus ook om dit op te zeggen maar kan dit zomaar? of zitten hier ook weer kosten aanvast? Blijft mijn itunes account dan wel nog actief? Of ben ik verpicht ergens geregistreerd te staan om te kunnen kopen ook als ik wil kopen via een itunes card? Veel vragen maar hopelijk kan iemand mij helpen..

Alvast bedankt!!

aksiram 20-10-10 15:57

Ook ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven staat - betaalmethode is niet correct. Overigens pas sinds begin september, daarvoor werkte het prima - bedragen werden direct van mijn rekening geschreven.
Inmiddels heeeel veeel gebeld naar C&B en nadat diverse malen de verbinding zomaar werd verbroken, vandaag eindelijk contact. Van korte duur, want de betreffende manager (heb me door de helpdeskmedewerker laten doorverbinden naar zijn baas toen hij me niet helpen kon) hield maar vol dat mijn account correct is ingesteld. Het "moet" volgens hem dus bij iTunes zelf zitten.

Dus contact opgenomen met Apple en jawel, doorgestuurd naar een online registratiescherm waar ik mijn probleem kan vermelden. Ze beloven binnen 48 uur een reactie terug te geven. Ik wacht af, ben ik inmiddels goed in aan 't worden aangezien ik al vanaf begin september aan 't vragen ben om een oplossing...:mad:

martijndoes 29-10-10 14:37

Aksiram,

heb je inmiddels al een antwoord ontvangen? Ik heb sinds eergister namelijk hetzelfde probleem en ben wel benieuwd of dit op die manier op te lossen is.

Juliann 20-12-10 15:48

Ik heb een aantal weken geleden een Click and Buy geregistreerd als Betaalmethode.
Ik heb de code ingevoerd die ik kreeg via afschrift en alles werkte.

Een paar dagen geleden kocht ik echter een App van 0.79 cent via mijn Iphone en nu kan ik geen nieuwe apps meer downloaden (zelfs niet die gratis zijn). Op itunes staat er het volgende: Wij konden geen autorisatie krijgen voor uw creditcard wat betreft deze aankoop. Werk uw factuurinformatie bij.

Door u verschuldigd bedrag: 0.79

Terwijl ik op mijn Click and Buy rekening nog 4 euro heb staan dus zou hij gewoon die 0.79 moeten afschrijven.

Kan iemand mij verder helpen?

Johnaldinho 20-12-10 20:10

Click and Buy probleem
 
Wie o wie kan mij helpen.

Ik ben laatst omgegaan van rekeningnummer, maar dit niet doorgegeven/veranderd bij C&B. Gevolg 30,00 euro van mijn rekening afgeschreven!

Ik heb inmiddels alles gewijzigd bij C&B en die hebben op hun beurt weer 0,01 cent ofzo op mijn rekening gestort. Als ik bij C&B op de website kijk is de rekening ook geverifieerd en die 30,00 euro is ook al van mij rekening afgeschreven, alleen kan ik nog steeds geen aankopen dien omdat mijn acount niet aktief is.

Op de site van C&B staat : Na ontvangst van de betaling krijgt u natuurlijk weer automatisch toegang tot ClickandBuy.

Wie weet wat te doen, bellen is geen optie en mailen ook al niet want krijg 0,0 reactie!

Alvast bedankt.

Mikiemike8 21-12-10 14:14

Ik loop telkens weer vast als ik door het betalingsprogramma loop. Ik wil een (gratis app) toevoegen en dan worden mn account gegevens gevraagd. Vul alles keurig in, vink click and buy aan (heb ik me keurig geregistreerd en alles geverifieerd), moet dan automatisch worden doorverwezen naar de itunes store en ik kom weer in het betalingsveld terecht. Heb alles geprobeerd: itunes opnieuw geiinstalleerd, click and buy gegevens gecheckt (heb €5, - op rekening gezet via ideal, bevestiging gehad), firewall en pop-ups gechecked, ik weet niet wat ik moet doen en baal als een stekker :mad:. Wie kan me asjeblieft met een duidelijk antwoord helpen?

jaimiefanatic 23-12-10 13:20

Kan iemand mij helpen te adviseren wat nu te doen want ik ben in staat om iedereen zijn nek om te draaien bij C&B.

Ik had een appje gekocht; 1,79 euro. Nu stond er eventjes geen geld op mijn rekening en kreeg een melding via email dat er niet afgerekend kon worden en dat er een verhoging van 15 euro berekend zou worden.. Dit heben ze binnen 1 week weer geprobeerd af te boeken, maar mijn rekening werd pas 3 weken later aangezuiverd.

Dus die afboeking lukte weer niet. Nu hebben ze binnen 2 weken 2 x 15 euro verhoogd en moet ik nu dus 32,97 euro betalen!!!! Voor een appje van 1,79 euro!!!!!

Dit moet toch niet kunnen!!?!?!?

Iemand die mij kan vertellen of ik nou zo dom ben of dat er iets aan te doen is want dit is de 2e keer dat dit me overkomt. Ik had al 3 x een mail gestuurd via de site van C&B maar NOOIT reactie gekregen.

Ik heb geen credit card dus ik moet het via C&B doen, apps kopen.

Hobao 23-12-10 14:21

Itunes giftcard scoren en op je C&B account gewoon een niet bestaande rekening invullen. Was mij iets te link om mijn rekening direct aan C&B te hangen met in app purchases die er momenteel zwerven.

DPAK 28-12-10 16:53

Ik heb sinds kort de iphone4 gekocht en een apple-id aangemaakt. Ik heb gekozen voor de click&buy optie en ook daar een account aangemaakt. Heb vandaag een geldbedrag van 00,01 cent ontvangen met daarbij de code om de account te activeren, heb trouwens ook een brdrag van 5,00 euro gestort.. Dit is allemaal goed gegaan maar als ik me nu wil aanmelden met de apple-id krijg ik de melding 'Deze apple id is nog niet gebruikt met de Itunes sore'.

Mijn click&buy account is wel geactiveerd maar waarom kan ik nog steeds niet met de apple id inloggen?? Word elke keer weer verwezen naar de betaling gegevens veld!!??

Kan iemand me a.u.b helpen want word er een beetje droevig van.

vuurvreter 28-12-10 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DPAK (Bericht 620099)
Ik heb sinds kort de iphone4 gekocht en een apple-id aangemaakt. Ik heb gekozen voor de click&buy optie en ook daar een account aangemaakt. Heb vandaag een geldbedrag van 00,01 cent ontvangen met daarbij de code om de account te activeren, heb trouwens ook een brdrag van 5,00 euro gestort.. Dit is allemaal goed gegaan maar als ik me nu wil aanmelden met de apple-id krijg ik de melding 'Deze apple id is nog niet gebruikt met de Itunes sore'.

Mijn click&buy account is wel geactiveerd maar waarom kan ik nog steeds niet met de apple id inloggen?? Word elke keer weer verwezen naar de betaling gegevens veld!!??

Kan iemand me a.u.b helpen want word er een beetje droevig van.

Heb het zelfde geval met mijn zoon.
Alles ingevuld, maar bij het kopen wordt hij doorgestuurd naar click and buy invoerveld waar alles goed staat ingevuld.

Cuhfus 29-12-10 23:13

Clickandbuy mega problemen mee heb youp nodig
 
Hoi allemaal ,

Ongeveer anderhalve maand geleden kreeg ik een melding dat ik een bedrag van 3 euro aan hun moest betalen echter hebben ze het nie kunnen afschrijven en is er een toeslag op gekomen.
Ik heb hun gemaild dat ik nergens vanaf weet dat ik iets gekocht heb gezien ik dit altijd doe via iTunes giftcard .
Ik heb ze toen keurig netje gevraagd per email of ze me de info kunnen sturen als bevestiging dat dat door mij is gedaan ( mischien wel mijn kleine jonge ?)
Vervolgende geen reactie de enige reactie was een extra verhoging op het openstaande bedrag ,vervolgens heb ik ze weer gemaild en vervolgens weer een mail van hun met weer een verhoging .
Om het verhaal wat korter te maken ik heb ze inmiddels 5 keer gemaild het bedrag is inmiddels 30 euro in hun laatse mail stond een telefoonnummer wat ze nooit eerder vermelde !ik denk ik bel ze indien je dat doet geven ze aan dat ze voor nl niet bereikbaar dit is pas de afgelopen dagen daarvoor als je belde stond je in de wacht en vervolgens werd de verbinding uit het niets verbroken bel je nu het Engelse nummer en dat heb ik een paar keer gedaan dan word er automatische zonder aanleiding ook opgehangen zonder iemand te hebben gesproken.
Ze hebben m'n account geblokkeerd en kan dus niets Wat moet ik doen raak gefrustreerd van die gasten.

partybear 17-01-11 16:04

Ik had een qlick & buy account maar had er alleen maar problemen mee! Je kan beter een credit card aankopen dan qlick & buy gebruiken!
Maar dit is een persoonlijke mening!

harschu 20-01-11 19:03

Het makkelijkst en veiligste vind ik, gewoon een Itunes Tegoedkaart kopen bij bv Dixons. Je gaat naar Itunes klikt op "inwisslen" vult de code van het zojuist gekochte kaartje in en je hebt niets te doen met allerlei creditkaarten en banken in het buitenland.

Ghia 26-01-11 14:17

Ik zeg wat een waardeloos bedrijf Clickandbuy. Raad iedereen aan om daar weg te blijven, want ze zijn niet tot reden vatbaar en reageren niet op mails die je naar hun toe zend:

Het gevecht met het bedrijf ClickandBuy | familieversteeg.com

Holavista 10-03-11 17:48

Koop toch alsjeblieft iTuneskaarten bij BCC of Dixons. Zeer makkelijk in gebruik en je ziet continu in de appstore van je iphone hoeveel er nog op staat. Maar veruit het belangrijkste: je bent af van Click & Buy. Dat bedrijf dat om niets schandalige boetes uitdeelt en dat zonder waarschuwingen vooraf schaamteloos van je rekening afschrijft. Zet die rekening op nul of beeindig hem. iTuneskaarten zijn voor mensen zonder creditcard ideaal!

Ghia 12-03-11 04:49

Dat doe ik nu ook, wil niets meer met die gasten te maken hebben, stelletje oplichters.

kimmmm85 10-05-11 16:12

ik kan niks via i tunes kopen terwijl ik wel 5 euro op mijn click and buy account heb gezet maar er komt steeds https://eu.clickandbuy.com/images/all/css/spacer.gifU heeft reeds latere betalingen geautoriseerd.
te staan.
als ik naar de click and buy site ga en inlog en naar instellingen ga en betaalmethode doe staat mijn rekening nummer er en dan staat erbij.....(bevestigd , geprefereerde betaalmiddel) maar kan niks kopen bij itunes:S
heb ook een code op me afschrift gekregen maar deze nooit ergens ingevuld weet iemand waar ik deze als nog in kan vullen?

kimmmm85 23-05-11 09:31

bij mij komt er steeds U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd te staan maar word niet doorgestuurd naar stap 3 :s en ik heb wel een bevestigingscode op me afschrift gekregen maar kan nergen vinden waar ik die in moet vullen :S
kan iemand mij helpen??

wittemuis 29-05-11 22:21

en als ik geen creditkaart meer heb, hoe wijzig ik dat dan in mijn account?
van ck naar gewon betalen zeg maar

djwouter12 29-05-11 22:56

inmidels is het ook mogelijk om bij apple een acount aan te maken zonder creditcard gegevens dus aleen voor de free apps

wittemuis 29-05-11 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djwouter12 (Bericht 678065)
inmidels is het ook mogelijk om bij apple een acount aan te maken zonder creditcard gegevens dus aleen voor de free apps

Hoe Dan? Heb al een account en gebruik idd alleen de gratis apps

bazelmanst 03-06-11 14:58

Ik heb zelf ook het volgende probleem:
Ik heb nog geen één keer iets gekocht bij iTunes, hetgeen volgens mij voorwaarde is om er gebruik van te maken. Aangezien ik geen creditcard heb en het belachelijk vindt dat je in 2011 cadeaubonnen moet aanschaffen heb ik me keurig aangemeld bij ClickandBuy, activeringscode ingevuld en zou gewoon moeten werken. Echter wanneer ik via iTunes een bestelling plaats en aangeef dit via ClickandBuy te willen betalen gaat alles goed tot aan stap 2 waarna ik de volgende melding krijg 'U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd' vervolgens druk ik op verder en dan vraagt Windows mij of het goed is phobosapple te openen, ik zeg ok en dan probeert hij verbinding te maken met iTunesStore die vervolgens na uren nog steeds niet geladen is.
Kan iemand mij aub vertellen wat ik kan doen? (en dan aub niet aankomen met toch creditcard of cadeaubonnen kopen).
Alvast bedankt

pcmarcel 03-06-11 20:59

Als je hier zo graag gebruik van wilt maken (C&B) dan kun je toch het beste gewoon contact opnemen met Apple.

Als je hier leest hoe vaak het verkeerd gaat en hoe iedereen aangeeft dat je het beter niet met C&B kunt doen, maar je "het belachelijk vindt dat je in 2011 cadeaubonnen moet aanschaffen heb ik me keurig aangemeld bij ClickandBuy, activeringscode ingevuld en zou gewoon moeten werken" en "dan aub niet aankomen met toch creditcard of cadeaubonnen kopen" dan geef je al aan dat je weinig vertrouwen hebt in welk antwoord je hier gaat krijgen.
Neem dan ook de juiste stap en neem contact op met Apple om hen je gedachten hierover aan te geven. Zij kunnen je waarschijnlijk prima helpen.
:cool:

Spooky 08-06-11 19:47

Ik heb gewoon een USA account aangemaakt en adres gebruikt van een hotel (gevonden via booking.com) en zonder creditcard, ik vraag zelfs niet meer aan kennissen om een iTunes Giftcard in USA te kopen dat doen ik tegenwoordig gewoon op internet, binnen korte tijd krijg je email met de activatiecode.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.