iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   ClickandBuy (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/18846-clickandbuy.html)

Jelmerrs 09-06-11 02:17

Wat een drama. Aangetekende brief thuisgestuurd gekregen. Denk dat ik de ING maar eens ga bellen dat ik C&B voor de komende 5 jaar wil blokkeren voor mijn rekening.

WPT 09-06-11 09:34

Ik ben niet te spreken over dit systeem.
Ik had laatst door een vergissing een app gekocht met onvoldoende saldo.
Dit had ik niet door totdat ik merkte dat mijn apple id geblokkeerd was, ik kon niets meer downloaden. Zelfs geen gratis dingen of updates.
Op dat zelfde moment komt er pas een e-mail binnen met een melding dat ik onvoldoende saldo heb en of ik direct even 16 euro administratie kosten wil betalen, zonder dat ik ooit een herinnering heb gekregen!

Omdat ik zo snel mogelijk mijn Apple account wil wilde gebruiken heb ik het gewoon betaald maar wel een e-mail erachteraan gestuurd met opheldering en uitleg. Daarop kreeg ik een reactie of ik de e-mail opnieuw in het Engels wilde schrijven. Dat heb ik gedaan. Een hele tijd weer niets gehoord. Ik weer mailen zeggen ze we wachten nog op je e-mail in het engels!!
In hem toen maar WEER opnieuw opgestuurd en wederom nog steeds geen reactie gehad.

Schandalige gang van zaken en volgens mij zelf illegaal om zulke belachelijk hoge administratie kosten te rekenen zonder eerst te herinneren.

haagsegoof 11-06-11 11:56

Ik heb ook problemen gehad met hun maar bij mij stond er meer dan genoeg geld op me rekening en de vorige keren ging het wel goed, nou wordt het ivp 79 ct 15,79 euro??
Ik heb de ING gebeld maar die niets vinden alles klopt verder met me gegevens?
En je kan op geen enkele manier contract krijgen met c en b?
Weet iemand toevallig wel hoe je contact met die :mad: gasten kan krijgen voorlopig doet me apple ID het nu ook niet meer?

WPT 12-06-11 09:35

Ik weet wel hoe je je Apple id weer werkend kunt krijgen. Daarvoor kun je een e-mail sturen naar Apple mits de zaken met C&B afgehandeld zijn. Hun reageren wel netjes. Het duurt alleen wel minimaal 24 uur voor je een reactie krijgt.

joranoboy 12-01-13 09:53

hallo,
ik heb een klein vraagje
HOE ZET JE GELD OP EEN ITUNES ACCOUNT?:-):o;):D:d:):p:(:rolleyes::cool::confused::P:O:mad::eek::confused::confused::confused::confused::conf used::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::conf used::confused::confused:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 januari 2013 om 09:58 ----------

ik weet het niet

Guest-20180925190238 12-01-13 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joranoboy (Bericht 867985)
:-):o;):D:d:):p:(:rolleyes::cool::confused::P:O:mad::eek::confused::confused::confused::confused::conf used::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::conf used::confused::confused:

Is in jouw dorp Carnaval al begonnen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.