Vriend in find my iphone verdwijnt steeds discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een van mijn kinderen verdwijnt steeds als vriend in find my iphone. Als zij mijn vriendschapsverzoek accepteert staat er bij haar foto een geel rondje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vriend in find my iphone verdwijnt steeds
Een van mijn kinderen verdwijnt steeds als vriend in find my iphone. Als zij mijn vriendschapsverzoek accepteert staat er bij haar foto een geel rondje met een sterretje erin. Dat is bij de rest niet zo en dat was in het begin ook niet zo bij haar. Kan iemand mij helpen zodat we dat niet steeds opnieuw moeten instellen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beltegoed verdwijnt steeds | daavidof | iPhone algemeen | 21 | 28-12-12 23:43 |
Iphone van vriend via mijn account | Ryan199 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-12 11:04 |
iPhone: Iphone 2G van vriend zit muurvast | watch_ml | Jailbreak | 1 | 01-08-10 16:36 |
ap id van vriend in mijn iphone? | lisa123 | iPhone algemeen | 1 | 04-11-09 22:36 |
Muziek: Coverart verdwijnt steeds | Thingie | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-08 20:25 |
|
|